EKLÖWS BYGGTEAM AB

EKLÖWS BYGGTEAM AB

www.eklowsbyggteam.se
  • Badge2023

Välkommen till Eklöws Byggteam! Genom stor erfarenhet och kompetens inom företaget samt ett brett nätverk har vi möjlighet att erbjuda i stort sett alla typer av byggtjänster. Vi utför både mindre och större projekt. Vi utför renovering, om- och tillbyggnader samt nybyggnation. Vanliga projekt är badrumsrenoveringar, renovering...

67 omdömen om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Sedan starten hos Reco 2019

Annette C
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Har renoverat gamla golv som lutade och sviktade, arbetet var professionellt och kompetent utfört. Planerar att anlita dom i framtiden, finns alltid något att fixa. Kan varmt rekommenderas!

Annethe Å
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi har bara bra saker att säga om denna byggfirma. Tydlighet, bemötande, utförande och uppskattad tidsperspektiv för projektet, har varit över förväntan. Vår ombyggnad av lägenheten funkar klanderfritt. Kan varmt rekommenderas.

Filip N
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Andra gången vi har anlitat Eklöws byggteam. Pålitliga professionella okomplicerade ska anlita dom igen.

Bober A
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

En trevligt och bra bemötande. Bra kunskap på jobben, och klara på utsatt tid. Har fått hjälp med ett köksrenovering.

Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Jag är nöjd med dem dem är pålitliga och lojal Jag har anlitat dem 4 gånger.

Tony C
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Väl.utfört arbete, lösningsorienterade och som gav det lilla extra.

Sofia B
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Kunniga hantverkare som levererar. Bra som bollplank. Trollar fram lösningar när man som kund gör ändringar och tillägg under pågående arbete. Rimlig prissättning med tydliga offerter och fakturor. Mycket trevliga och enkla att samarbeta med. Utförde målningsarbete, kakling, snickeri och golvarbete hos mig. Rekommenderas varmt!

Stina A
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Professionella och effektiva och gjorde ett utmärkt jobb! Bra kommunikation.

Ellinor H
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi tog hjälp av Eklöws bygg då vi skulle riva ut ett gammalt parkettgolv i hallen och istället lägga klinker. Hade daglig mejlkontakt med arbetsledaren både innan arbetet drog igång och under arbetets gång. Eklöws bygg var tydliga vid genomgång av offerten & de eventuella ändringar som kunde ske. Vi är supernöjda!

DK Bygg AB
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Super bra! Har kommit enligt tidsplan och arbetet väldigt snyggt utfört. Rekommenderar stort.

Best Of Brands
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Jag har anlitat en del byggföretag men Eklöws är utan tvekan den som jag har bäst erfarenhet av. Noggranna, punktliga och levererar bra jobb. Rekommenderar varmt.

AB Bukten
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi på AB Franska Bukten är nöjda med samarbetet med Eklöws - snabba på pucken. Personalen är trevlig och kunnig. Vi rekommenderar dom som en mycket seriös och pålitlig leverantör. //Mikael Landgren

Veronica E
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Har använt mig av Eklöws både för att platsbyggd säng och skrivbord men de renoverade även ett av mina badrum och jag är väldigt nöjd! Snabba, noggranna, bra finish och tacksam för idéer och lösningar jag själv aldrig tänkt på. Kan varmt rekommendera dom och kommer tipsa andra och i framtiden kommer de vara det självklara valet!

Gabriella B
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Superfint resultat på snickeri-arbetet som gjordes hos oss. Tack så mycket för snabb hjälp att och framförallt högkvalitativ hjälp med arbetet på vår lägenhet i Järfälla. Kommer rekommendera er vidare till alla.

André A
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi hade Sami och jimmy som var hos oss i 5 dagar. Toppenresultat! De har öga för detaljer och är enkla att prata med! Har inget dåligt att säga, är supernöjd.

Oskar Daniel Wilhelm W
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Väldigt detaljfokuserade och måna om att lämna ett mycket gott resultat. Bra att bolla med och ger god väg ledning. Rekommenderar varmt!

Benjamin J
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Lämnade ett bra, rimligt pris och utförde ett fint arbete. Dock tråkigt avslut med utebliven städning/bortforsling av material och skräp.

Victor K

Snabba, schyssta och snälla. Rekommenderas

Ims V

Det fungerade bra! / Jonas IMS Ventilation

Christian P
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Ska ni renovera badrum och önskar högsta klass vad gäller plattsättningen är Eklöws svaret. Valde granitkeramik på golv och vägg, gerade ytterhörn levererades med precision. Tack!

Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Dem har hjälpt mig att byta golvet på vardagsrummet och nytt kök ibland det kändes som att företaget tar för mycket jobb och hinner inte i tid.

Jimmy K
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi har utfört en större renovering med bland annat totalrenovering av badrum, flytt av kök, golvslipning m.m tillsammans med Eklöws Byggteam. Vi har fått en otroligt bra upplevelse av Eklöws Byggteam. Tydliga i Kommunikation, svarar alltid på telefon/mail och överlag ett trevligt bemötande. Dessutom har de varit väldigt hjälpsamma med logistiken kring renoveringen då vi har bott i en annan stad under tiden som lägenheten renoveras. De gånger vi har besökt lägenheten för avstämningar så har det alltid varit städat...

Tulle D
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Eklöws Byggteam helrenoverade mitt kök och plattsatte min hall. Supertrevligt och proffsigt från första mötet till att jobbet var klart! Simon Brismo ledde processen och är en stjärna :)

Fredrik O
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Mycket bra bemötande och mycket duktiga snickare.

Void Mälardalen Ab
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Ett seriöst företag med stor kunskap i det dom gör. kan med glädje rekommendera dom

Lars L
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Eklöws bygg har renoverat två duschrum/toaletter i vår lägenhet. De har kommit när de sa att de skulle komma, jobbet blev mycket bra utfört och de samordnade kontakterna med rörmokaren så att allt flöt på bra. Vi är jättenöjda! Lasse o Ninni Lundin

Elin B
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Eklöws byggteam har varit vänliga, proffsiga och snabba i sitt bemötande. De har löst utmaningar som uppstår under vägen på ett bra sätt. Jag kan rekommendera dem vidare!

Pia S
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Golvslipningen genomfördes på bästa sätt medans jag var utomstads. Mycket nöjd med resultatet!

Sedat K
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

* Total renoverade 2 kompletta badrum. * Alltid tillgänglig och hjälpsam. * Besitter mycket hög kometens och kommer med bra förbättringsförslag. * Snabb och effektiv. * Super trevlig och engagerade personal. * REKOMMENDERAR MYCKET STARKT

Svar från EKLÖWS BYGGTEAM AB

Stort tack för ett fint omdöme! Kul att höra att du är nöjd.

Simon K
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Bra planering och kommunikation genom hela projektet.

Johan A
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Plattläggning 10kvm (klinker i hall) Bra kommunikation, snabbt och noggrant utfört, samt helt rimligt pris!

Fastighetsaktiebolaget Flintan 10

Otroligt smidiga att jobba med. Duktiga och kostnadseffektiva.

Sigma Färg Ab
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi fick hjälp med att bygga upp nya väggar på kontoret och det blev kanon bra.

Elakuten I
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Bra samarbetspartner! Haft flera projekt som löpt på fint med bra kommunikation så att vi hantverkare har gått hand i hand och arbetetresultat och arbetstid gjort kunderna väldigt nöjda!

Maclochlainn A
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Ett seriöst företag med kompetenta personer. Levererar hög kvalitet rakt igenom.

Simon K
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Bra från början till slutresultat. Framförallt kommunikationen under projektet sköttes föredömligt. 👍

Malin H
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Eklöws la nytt klinker i vår hall inkl utjämning av golv, sågning av dörr och lite tröskelfix. Vi är supernöjda och har BARA positivt att säga om företaget! Träffade totalt fyra killar, alla jättetrevliga, glada och kunniga och gjorde sina jobb proffsigt och snabbt. Inställningen till våra frågor och önskemål var alltid ”inga problem” och de löste allt jättesnyggt och var noga med att allt blev bra! Vi har renoverat nästan hela lägenheten inkl golvläggning med andra företag och ångrar så att vi inte hittade Eklöws tidigare,...

Svar från EKLÖWS BYGGTEAM AB

Stort tack för ett fint omdöme!

Kakel &
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Proffsig kunnig personal. Riktigt fina jobb

MIKAEL B
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Från start till mål fungerade allt utmärkt. Kommunikationen var bra med både arbetsledare på plats och ägare. Snyggt och väl utfört arbete.

Christoffer L
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Från start till mål har Eklöws Byggteam varit strålande. Bra service, kunniga anställda och mycket bra och snabbt jobb, Badrummet blev bättre än vad vi tänkt oss!

Eklöws B gillar detta
Tomas
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Mycket bra, trevligt bemötande!

Eklöws B gillar detta
Jonas T
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Trevligt bemötande och snabb återkoppling med offert. Bra hantverk som genomfördes effektivt enligt tidsplan.

Elakuten I
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Bra killar som får jobbet gjort! Stort plus+

Annette E
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Jag är mycket nöjd med monteringen av min nya ytterdörr och finsnickeriarbetet runt den. En skicklig och kunnig snickare utförde arbetet, trevligt bemötande och när arbetet var klart blev det besiktigat av företagsledningen. Mina förväntningar infriades helt och hållet. Jag rekommenderar varmt Eklöws Byggteam jag kommer att anlita dem i mina kommande projekt.

Ann-cathrine W
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Fick hjälp med att byta altandörr. Snabbåterkoppling, trevliga och pålitliga och jättefint arbete till ett bra pris. Bästa företag jag anlitat för byggtjänster.

Eliasson R
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Läggning av golvklinker. Proffsigt bemötande samt en bra dialog mellan mig och entrepenör. Helnöjd kund+++++

Delagott  F
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi har fått en hel del hjälp av Eklöws Byggteam AB. -Snabb återkoppling -utför alla arbeten dem utfört hos oss med mycket goda resultat. -Mycket trevlig, VD lika trevlig personal -Rekommenderar varmt. //Adam

Best Of Brands
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Utmärkt kundbemötande och hög nivå på hantverket.

Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Vi gjorde en totalrenovering av våran tvättstugan nyligen. Jag fick tips av en kollega om Eklöws och tog kontakt och anlitade de för jobbet. Vi upplevede de seriösa och är väldigt nöjda med jobbet de utförde, rekommenderar varmt och skulle absolut anlita de igen.

Mathias B
Skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Bra att ha och göra med. Tänker på detaljerna