Qviberg Bygg & Design AB

Qviberg Bygg & Design AB

www.qvibergbygg.se
  • Badge2023

Att se möjligheter och vara lyhörd, förstå vad Du och ditt hem behöver är en av våra värdegrunder vi bär med oss i vårat arbete. Varje hem är unikt och lika viktigt som det är att ditt hem uppfyller dina behov för att trivas, så behöver man ständigt se över och ta hand om fastighetens behov för att det ska må bra. Detta...

25 omdömen om Qviberg Bygg & Design AB

Tobias G
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Daniel och hans medarbetare är ett bra stöd för oss i våra gemensamma projekt. Ett härligt engagemang med kundens bästa för ögat gör att vi ofta väljer dem som som partner. Vi kan varmt rekommendera Qviberg Bygg och Design AB för er entreprenad eller ROT-arbete. Tydliga avtal och sund prissättning är ytterligare några fördelar för oss som kund eftersom risken för missförstånd då är minimal, vilket annars är vanligt i vår bransch. Stort LYCKA TILL!

Philip R
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Qviberg var en bra helhets entreprenör. Dom hjälpte mig med plannering, el samt golvslipning. Resultatet blev väldigt bra.

Amy Louise Z
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

We engaged Daniel and team for a kitchen renovation, which involved lowering our floor and exposing some bricks from behind tiles and plaster, and unboxing some pipes to get more floor space in the room, and then finishing the room with a floor sanding and painting. It wasn't a strightforward job as we did not know what we would find under the floor. Daniel was very practical and helped reuse some materials to rebuild a section of the flooring. The team was professional and did a high quality job. All the communication...

Josefin D
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Tydlig dialog med projektledare och de höll tidsplanen till fullo. Allt dokumenterades med bilder och intyg och resultatet blev mycket bra. Jag kan verkligen rekommendera Qviberg Bygg & Design. Jag kommer återkomma nästa gång vi behöver hjälp och då även med designstöd.

Ludvig H
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Bra bemötande och dialog under arbetets gång. Väldigt flexibla och ställde mycket frågor för att säkerställa bra slutresultat

Sofia W
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Otroligt nöjd med både bygget och bemötandet! Efter en stor ombyggnaden på över ett år med en vattenskadad så är kommunikation väldigt viktig, vilket vi även var oroligt nöjda med. Dom håller även tidsplan och följde våra instruktioner så perfekt samt kunde känna in var just vi ville med våran renovering. Om jag skulle renovera igen skulle jag aldrig tveka att kontakt dom igen!

Linnea B
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Otroligt bra kommunikation och kom själva med förslag! Resultatet blev verkligen superbra. Rekommenderar starkt.

Helena S
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Trevligt bemötande och alla som utförde jobbet var uppmärksamma. Vi var mycket nöjda med resultatet, ett nytt badrum som är både snyggt och praktiskt, det blev verkligen som vi hade tänkt oss. Städningen efteråt var också ordentlig. Vi kan lugnt rekommendera Qviberg Bygg och Design..

Markus B
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Väldigt proffsigt bemötade av företaget. Var själv bortrest när en granne fick syn på att mina takpannor inte låg på plats, visade sig vara fel på konstruktionen. Fick omedelbar respons när jag kontaktade Qviberg Bygg & Design AB och de påbörjade arbetet med att rätta till felet redan samma dag (samtidigt som jag var på semester!) När jag kom hem en vecka senare var allt redan klart. Mycket nöjd från början till slut!

Vincent Q
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Daniel did a great job of renovating my apartment. I liked that he thought along and gave me options on how we could do things more or less expensive.

Mikael J
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Vi renoverade upp på övervåningen, mycket bra och professionellt, kan verkligen rekommendera.

Gunnar Arne D
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

- Sakligt och professionellt - Motsvarande som jag blev bemött vid inledningen av projektet. - Köks renovering som blev till belåtenhet även då jag inte alltid var på plats.

Niklas H
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Duktiga och pålitiga vilket man inte kan ta för givet med hantverkare. Under arbetets gång så kom de med förslag på alternativa lösningar som var bra. Kan rekommenderas.

OLOF G
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Toppenbra entreprenör som jag varmt rekommenderar. Har anlitat dem för flertalet av våra byggnationer senaste 12 åren.

Christina M
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Qviberg Bygg & Design är professionella, punktliga, trevliga och gör ett utmärkt arbete. Jag är mycket nöjd med de renoveringsarbeten de gjort i vår villa. Kan varmt rekommendera dem.

Malin H
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Mycket bra och proffessionellt utfört arbete! Fått utmärkt rådgivning, både av snickare och inredare (suverän kombination!) Märks att det finns en stor kunskap, yrkesstolthet och viljan att få en nöjd kund. Bra och tydlig dialog hela vägen. Utfört i utsatt tid. Mycket trevligt och bemötande! Jag kan varmt rekommendera Qviberg Bygg & Design AB, får utan tvekan mitt högsta betyg!

Lars-Jacob v
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Erfarna, Innovativa, känsla för kvalitet, noggrannhet och detaljer. Pålitligt företag med pålitliga och duktiga samarbetspartners/underleverantörer. Kostnadsmedvetna, tydliga och ärliga. Intresserade och inlyssnande. Tillmötesgående, trevliga och serviceminded.

Per S
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Tipp topp. Bra möte och klarläggande på vad som ska göras. Trevligt bemötande. Proffsigt utförande och tidtabell enligt plan. Bra kvalitet och pris. Jag rekommenderar Qviberg Bygg och Design. Mvh Per Söderblom

Boffe S
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

En firma som gör det där extra för ett bättre resultat än man förväntat sig. Kommer garanterat vara mitt förstahandsval alla gånger om. Ibland finns det problem, men inget som dom inte löser, även utanför boxen! Rekommenderar varmt alla dagar om.

Maria E
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Vårt uppdrag till Qviberg Bygg var att bygga om våra två garderober till en kombinerad walk-in-closet/Tvättstuga. Upplever Qviberg Bygg som lyhörd för kundönskemål. Flexibel, lösningsbenägen och kreativ.

Annika L
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Hej, Golvnivån lades i i fel nivå. Det anlitades "svart" utländsk arbetskraft på helger utan vår vetskap. Då hade vi ändå varit väldigt tydliga med att bara använda " vit arbetskraft"

Svar från Qviberg Bygg & Design AB

Hej Annika, tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme. Tråkigt att du känner att jobbet har utförts på ett felaktigt sätt, dock var inte beläggningen av golvytskiktet inkluderat i offerten, vill ni ha hjälp med detta så är ni alltid välkomna att kontakta oss igen. Detta låter obegripligt för oss då vi alltid samarbetar med svenskregistrerade företag med svensk arbetskraft som följer svenska regler och lagar, vissa kollegor har inte svenskt ursprung men ägaren till bolaget är svensk och var på plats vid installationen...

Fanny B
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Har anlitat Qviberg bygg & design för ett flertal projekt. Både mindre och större renoveringar. Jag är en återkommande kund då jag är väldigt nöjd med slutresultaten. Det har alltid varit hög kvalitet. Som med alla renoveringar kan de såklart dröja ut något på tiden, men det finns alltid en rimlig förklaring till varför. Dialogen är rak och trevlig. Det känns som ett familjärt företag som genuint bryr sig om kunden och slutresultatet.

Barbro L
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Vi har anlitat Qviberg bygg vid flera tillfällen, bl a totalombyggnad av ett badrum, en större reparation av en balkong och nybygge av ett lusthus/trädgårdsbod. Vi har haft höga förväntningar vilka företaget helt har levt upp till. Pålitliga proffsiga yrkesmän som dessutom är mycket trevliga. Löser praktiska problem. Vi vill varmt rekommendera dem. Barbro och PeterLindskog

Karin H
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Bra att man kan boka alla typer av hantverkare på ett ställe, elektriker, snickare, rörmokare etc. Trevliga att ha o göra med!

Marcus Q
Skrev om Qviberg Bygg & Design AB

Otroligt stort engagemang och väldigt lösningsorienterade