Elians Varberg

Elians Varberg

Ring 076-167 55 21 www.elians.se

Välkommen till Elians i Varberg, din lokala solcellsleverantör Vi har installerat solcellsanläggningar sedan 2012 med fokus på kvalitet, hållbarhet och lönsamma anläggningar för våra kunder. När ni väljer Elians som er montör av solceller kan ni vara trygga med att vi är med er från idé till färdig anläggning. Utöver solceller...

11 omdömen om Elians Varberg

Bo A
Skrev om Elians Varberg

Stagh är kunnig, trevlig och har gjort ett mycket gott arbete. Vill gärna rekommendera honom. Bo Anderseon

Peter N
Skrev om Elians Varberg

Proffsig & snygg installation. Dessutom väldigt trevligt bemötande. En positiv upplevelse.

Niclas H
Skrev om Elians Varberg

När Alexander räknade på jobbet , kollade han allt. Mätte taket på plats . Tittade var elcentraln var i huset . Var den ny utrustningen skulle vara mm ( ingen annan försäljare gjorde detta , utan utgick ifrån " standard " ). Arbetet utfördes professionellt. Var klart på utsatt tid. och jag fick svar på alla mina frågor om anläggningen. Jag valde Alexander pga av att han är trevlig . Men framförallt på grund av att hanns offert stämde med verkligheten och INTE hade några formuleringar som typ...

Christine E
Skrev om Elians Varberg

Vi blev bemötta på ett mycket gott och professionellt sätt. Elians skötte sitt arbete på ett helt perfekt sätt och höll oss informerade hela tiden vad som var på gång. Vi köpte 84 solpaneler och hittills kan vi inte vara annat än nöjda.

Alexander S
Skrev om Elians Varberg

Blev förbannat bra bemött. Jag och min sambo fick datum och planeringar framför oss och det klarade Alex och Magnus att hålla, trots VAB och regn. Jävligt nöjd med solcellerna. Tack ska ni ha.

Lars S
Skrev om Elians Varberg

Toppen! Proffsigt utfört och bra kvalitet Gillar Fronius växelriktaren med Österrikisk kvalitet! Ska bli kul att följa min produktion Bra lokala firma!

Eva J
Skrev om Elians Varberg

Kunniga, tydliga och hjälpsamma och förstod vad vi var ute efter. Installationen blev som vi hade tänkt oss om inte ännu bättre. Kan varmt rekommendera Elians i Varberg!

Örjan A
Skrev om Elians Varberg

Bra upplägg, vettiga råd samt trevlig personal.

Claes L
Skrev om Elians Varberg

Mycket bra! Snabbt och snyggt med trevlig och kunnig, hjälpsam personal

Bengt S
Skrev om Elians Varberg

En personlig kontakt som man ringa om man har frågor eller problem Håller vad man har lovat Köpte en solcellsanläggning

Håkan S
Skrev om Elians Varberg

Det fungerade strålande Snabb leverans och bra och trevlig bemötande