Elit installationer AB

Elit installationer AB

elitinstallationer.se
  • Badge2023

Välkommen till Elit installationer AB! Vi på Elit installationer AB är din elektriker i Göteborg med omnejd. Vi kan hjälpa dig som bor i bland annat Mölndal, Partille, Majorna och Hisingen med alla typer av arbeten som kräver en elektriker. Våra medarbetare har de certifieringar som krävs för att kunna utföra kvalitetssäkra...

22 omdömen om Elit installationer AB

Sipan O
Skrev om Elit installationer AB

Jag har haft nöjet att anlita Elit installationer för flera elektriska projekt under de senaste åren, och jag kan med fullt förtroende säga att de är enastående inom sitt område. Elit Installationer har visat sig vara en pålitlig partner för alla mina elbehov, och jag är mer än nöjd med deras tjänster. Otroligt professionella, punktliga och alltid tillgängliga när man ringt. Mvh Sipan

Ann-Marie B
Skrev om Elit installationer AB

Seriöst. Jag hoppades på ett bra bemötande och yrkeskompetens, vilket uppfylldes.Vattenpump till djupborrad brunn. Jag var nöjd med arbetet.

Öner A
Skrev om Elit installationer AB

De hade missat ett par kontakt uttag, jag ringde och meddelade det så kom de och fixade det gratis. Det är viktigt med kund nöjet. Tack för ett bra arbete. Jag återkommer.

Hönö R
Skrev om Elit installationer AB

Bra duktiga killar, stark recomendera.

Biniam O
Skrev om Elit installationer AB

Tack för en snabb och bra service.

Deniz E
Skrev om Elit installationer AB

Bra utfört arbete, lyhörd och lyssnar på synpunkter från kund. Rekommendera verkligen!

Tynnereds P
Skrev om Elit installationer AB

Sannegården Tynnered! Jätte bra mötande och från med idag kommer vi anlita elit installationer ab!

Meryem Ö
Skrev om Elit installationer AB

Vi har installerat spotlight i våran hus och även bytt av apparater uttag! Vi har varit jätte nöjda av hela jobbet och rekommenderar stark

Ahmed F
Skrev om Elit installationer AB

Väldigt bra bemötande och service. Kommer som de lovar de tider man bokar med de. Håller kostnaden man kommit överens om. Hjälpsamma och service minded. Definitivt företaget jag kommer anlita vid behov av el installation, laddbox till bilen m.m.

Sena Ö
Skrev om Elit installationer AB

Ett gott och trevligt bemötande. Vår familj anlitade företaget vid två tillfällen. Förväntningen var att få arbetet utfört i tid och med kvalitet. Företaget svarade snabbt på förfrågan och på ett professionellt sätt. Höll sig till det som var överenskommet. Efter utfört arbete fick vi en sammanfattning på vad som har gjorts.. Hela samarbetet kändes tryggt. Vid behov kommer vi definitivt kontakta företaget igen. Tack Elit installationer för att fint och professionellt bemötande.

Hisingen A
Skrev om Elit installationer AB

Trevliga och professionella killar som hjälpte oss på kliniken med el-installationen. Rent och snyggt arbete utfördes och vi är väldigt nöjda. Dessutom till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera! Tack för all hjälp! Med vänliga hälsningar, Hisingen Tandvård

Kubilay K

Väldigt professionella och trevliga. 5/5

Fredrik J
Skrev om Elit installationer AB

Snabb och kompetent service, kom samma dag och gjorde ett kanonjobb. Trevlig och personal👌🏼

Mares A
Skrev om Elit installationer AB

Hej jätte duktiga och dom har gjort bra jobb för oss

Carl R
Skrev om Elit installationer AB

Min villa låg utanför Elits upptagningsområde men det hindrade inte dem att tacka ja - när jag hade svårt att förklara hur jag ville ha det så kom han hem till mig och kunde på plats se hur saker kunde dras etc. Jag ändrade mig dessutom flera gånger och var väl inte optimal som kund. Nu är det installerat och klart! En Easee Charger - fick numret till leverantören som hjälpt mig med smågrejer vad gäller konfigurationen. Allt som allt, nöjd kund!

Representant för 4-gott
Skrev om Elit installationer AB

hej !! väldigt fint bemötande och väldigt bra jobb

Svar från Elit installationer AB

Tack för senaste bemötande! Vi ses för nästa projektet igen :)

Gerd L
Skrev om Elit installationer AB

Trevligt bemötande, snabbt och välgjort.

Tack Gerd! Lycka till med eran nya El bilen 👏

Ibrahim D
Skrev om Elit installationer AB

Snabbt, smidigt och professionellt utfört arbete! Kan verkligen rekommendera.

El S
Skrev om Elit installationer AB

Duktiga grabbar, de vet va de gör :)

Birhat K
Skrev om Elit installationer AB

Trevliga och hjälpsamma personal! Rekommenderar starkt!

Reflexdäck A
Skrev om Elit installationer AB

perfeckt jobb har de görd rekomenderas stark till alla mvh reflexdäck ab

Tack för fina rekommendationer

Tatlim T
Skrev om Elit installationer AB

Dem kan arbeta bästa i Göteborg

Svar från Elit installationer AB

Bästa bageriet nånsin i Göteborg! Tack för senaste projekt och hoppas det leder vidare! Hälsningar Elit Inst👍🏻