Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Ring 08-22 20 90 kirostockholm.se

149 omdömen om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Marge S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Av min PT blev jag rekommenderad en kiropraktor med stor kunskap om hälsporre - som jag sökte för. Mina högt ställda förväntningar på kliniken infriades! Trevlig och kunnig personal dessutom.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2591 omdömen 4.7 av 2591 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Lisa L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag har gått Engelbrekts Kiropraktorcenter i många år. De är fantastiska!

Noah S

Gick dit 2 ggr utan att det blev bättre, dessutom va återbesöket på 15 min

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 433 omdömen 4.7 av 433 omdömen

REBECKA S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag kan varmt rekommendera er att gå till Frode. Han är otroligt skicklig och lyhörd.

Lena D
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid bra och väl omhändertagen

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Susanna L

Vänliga, noggranna och effektiva

Bo F
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Vibeke är en mycket professionell och duktig kiropraktor, därutöver en trevlig och social person som ger en positiv upplevelse.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1035 omdömen 4.7 av 1035 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Stina E
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag hade en kiropraktor konsultation och behandling. Det var bra

Annika S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Mkt bra och behandlingen bra som vanligt

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 615 omdömen 4.7 av 615 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Claes C
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Väl bemött, kompetent personal!

Jonas B
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Bra bemötande och behandlingen löper på bra.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 332 omdömen 4.8 av 332 omdömen

Very professional examination and consultation, focused on individual needs and holistic approach

Nina E
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid professionellt bemötande på mottagningen. Lyhörd/ empatisk över problemet jag söker för. Får förklaring hur vi ska jobba bort smärtan/ problemet, beroende på hur kroppen tar till sig behandlingen. Får behandling av kiropraktor m massage och akupunktur

Karin A
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Kiroptaktor Frode är helt suverän som alltid lyckas hitta ”felet” och behandlar det så professionellt och på en gång ”mjukt”! Går alltid på lätta ben därifrån! Och inte minst viktigt - det är alltid mycket trevlig stämning! Är otroligt nöjd!!! Tackar Karin Ahlstrand

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 892 omdömen 4.7 av 892 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Brita L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag tog kontakt med Engelbrekts kiropraktorcenter efter en rekommendation och jag har inte blivit besviken. Jag hade stora förväntningar när jag kom till dem första gången och jag blev vänligt bemött på alla plan. Jag hade inte så mycket kunskap om vilken behandling en kiropraktor utför annat än att jag ville bli kvitt min smärta. Döm om min förvåning när jag upptäckte att de utför akupunktur. Sammanfattningsvis är jag nöjd över att jag blir bättre och bättre.

Bo L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Trevligt mottagande i receptionen samt en intresserad Kiropraktor som går in helhjärtat för att bota mina besvär. Har besvär i axel och nacke.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 871 omdömen 4.7 av 871 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Joanna T
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Lungt och professionellt mottagande. Känner redan att jag har kommit ur mitt låsta läge, även om det är lång väg kvar. Känner stor tillit till Theo som är min kontakt. Märkligt att denna tjänst inte är subventionerad av arbetsplats/ samhälle.

Aurelie D
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Very nice therapeut, the treatment really released the pain.

Erik D
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Mycket bra. Förklarar på ett enkelt sätt. Trovärdig och med en underbar utstrålning

Silvia Maria S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Vänligt och proffesionellt mottagande. Superduktig kiropraktor med mycket erfarenhet och kompetens. Har mycket stort förtroende för detta center. Haft många besök för både nacke och rygg och alltid varit nöjd.

Julia D
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Här blir man bemött på ett varmt och personligt sätt. Känner mig alltid trygg med att få den bästa hjälpen för mina besvär. Har haft yrsel pga stel nacke och blir hjälpt varje gång. Jag förknippar kliniken med kunskap, flexibilitet och lyhördhet och rekommenderar alla med ryggbesvär att gå hit.

Linda G
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Har varit nöjd kund sedan 2017, och mycket trygg och nöjd med Evelina. Nu när hon hade slutat besökte jag en ny Kiropraktor Theo 😏 inget jag såg framemot. Men jag är supernöjd med att jag vågade testa en ny kiropraktor. Han var VÄLDIGT lugn, läst på min journal. Viktigaste av allt att jag kunde gå därifrån som en ny människa med ny rygg. Tack Theo

Lena N
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag fick förtroende på en gång han gick igenom hur företaget jobbade. Jag hade inga förväntningar innan utan att vi pratade om min knä skada. Jag köpte en kiropraktor som kanske skulle kunna hjälpa mig så att jag skulle få mindre ont

Tomas L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Som förra gången (2016) blev jag väldigt väl bemött och fick som då riktigt bra och proffesionell hjälp av Kiropraktor Frode Backen. Kan därför varmt rekommendera detta ställ. Tomas Larson

Siv A
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Har efter 3 besök bara positiva möten.Framför allt att någon lyssnar på vilka besvär man har..Ser fram mot att bära bli bättere.Efter så många år av att ha sådan värk o ingen lyssnar på mej inom vården.Vet att det kommer att ta lite tid.🥰

Lisa S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag hade provat allt mot min onda fot med smärta som hälsporre. Kände mig deppig och smärtan gjorde att jag var stillasittande. Tänkte jag måste prova något nytt, googlade och fastnade för Engelbrektsgatan kiropraktorcenter. Redan efter första besöket blev det bättre. Efter tre besök med nålar och massage är jag en ny människa, så glad och smärtan så gott som borta. Fantastiskt bemötande, kunniga och förklarande och jag har fått livet tillbaka.

Emma I
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Blev oroligt väl bemött. Kände mig trygg och att jag kunde lita på Vibeke. Märkte skillnad efter bara ett besök. Mysiga lokaler.

Christina E
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Kunnig personal. Snabb service i rätt tid(utom vid strömavbrott).

Daniel K
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid professionellt och förtroendeingivande bemötande. Överträffar mina högt ställda förväntningar. Ser Engelbrekts kiropraktorcenter som en långsiktig partner för välbefinnande - men de är även oöverträffliga för akuta åkommor pga mycket hög kunskapsnivå och mångsidig verktygslåda (som verkar utvecklas kontinuerligt). Rekommenderar dem varmt till vänner.

Michel E
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid ett glatt varmt mottagande och man studsar därifrån med en lätt och rörlig kropp! Underbart!

Lucas H
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Trevlig och professionell personal, som vet vad de håller på med! Har gått dit med olika åkommor och fått bra behandling som löst problemen varje gång!

Eva L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Bemötandet var utmärkt, upplevde personalen som kompetent, jag fick förtroende och hjälp för mina besvär.

Eva S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Kunniga, professionella och har ett flertal metoder i verktygslådan. Snabb återkoppling vid frågor. Serviceinriktade och personliga.

Desiree J
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag har under många år fått behandling för olika problem och alltid blivit väldigt bra bemött av otroligt kunniga Vibeke. Rekommenderar varmt.

Berit H
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Vänligt och kunnigt bemött som gav resultat

Anita M
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Rent o snyggt, trevligt bemötande, kompetent behandling

Peter J
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Mycket nöjd med ett mångårigt gott och effektivt samarbete.

Nin B
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Jag går regelbundet för att underhålla kroppen men gör också akuta besök ibland. Jag har problem med ryggen, nacken o armar ibland. Jag är väldigt nöjd med allt på praktiken, bemötande, vård, råd och allt annat.

Kristofer P
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Trevligt bemötande! Har fått behandling flera gånger som hjälpt mig att bli fri från ömma armar och ben. Rekommenderas varmt!

Emelie T
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Vibeke är bäst! Gått hos henne i säkert 15 år, oavsett vad för besvär blir jag alltid bra efter besök där!

Bengt W
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Varit här förut. Alltid väl bemött. Lite skiftande resultat av besvären. Lär återkomma

Johan Z
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Den bästa kiropraktik jag känner till. Super professionella

Jan R
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Mycket vänlig personal och effektiv behandling. Både min gubbvad och min nackspärr botades!

Gunnel N
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid trevligt bemötande, proffsiga behandlingar och skön miljö. Den väldoftande tvålen på toan är ett plus! Mina varmaste rekommendationer!

Sari K
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Behandlaren var lugn, uppmärksam och svarade på frågor jag hade. Han stämde av regelbundet hur det kändes med stötvågsbehandlingen.

Kerstin L
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid nöjd och alltid bra bemöt. Tider inom mycket snar tid.

Jessica G

Fantastisk bemötande! Kände mig trygg från första besöket! Ryggskott

Karin N
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Gott bemötande Förväntade mig att få kiropraktorns åsikt om mitt ryggproblem och fick det. Fick det plus åtgärder. Smärta n borta efter besöket.

Anne S
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Alltid lika professionellt bemötande, jag är stamkund hos Frode!

Lena H
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

mycket väl bemött o omhändertagen! professionellt behandlad etc!!!

Göran M
Skrev om Engelbrekts Kiropraktorcenter AB

Mycket bra och trevligt bemötande och en stor kunskap inom området - kiropraktor.Jag har behandlats flera gånger tidigare med mycket gott resultat.