Kampanj

Checkins
Ring företaget
Er-Ho Bygg AB

Produktvägen 1 246 43 LÖDDEKÖPINGE

Er-Ho Bygg AB finns på Produktvägen 1 i LÖDDEKÖPINGE och är sökbara på bl.a. Bygg och Byggfirma

Mer funktioner

Vad tycker du om Er-Ho Bygg AB

Läs vad Recos användare tycker om Er-Ho Bygg AB

• Status: 1
    skrev om Er-Ho Bygg AB:
    Jag skulle vilja nominera Andreas Jonsson. Han arbetar som byggnadsplåtslagare och är en uppskattad kollega, och som ni kan förstå så finns det en och annan plåtbit på vårt hus. Men han hugger in hemma och fixar all renovering från kök till källare,dränering och takbyte. I dagarna kommer vårt andra barn och samtidigt står vi inför ett takbyte på vårt garage som han planerar att fixa själv. Jag skulle dock bli jättelycklig om jag skulle kunna ge honom lite hjälp i form av några hantverkar kollegor så att allt går lite lättare för honom. Så att han får chansen att umgås lite med sin familj i sommar.

Företag nära Er-Ho Bygg AB

Pappas te

Södra Förstadsgatan 68, MALMÖ

Läs mer om Pappas te

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Er-Ho Bygg AB