Anders Ljunglöf

Anders Ljunglöf

Anders Ljunglöf är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Anders Ljunglöf har varit registrerad mäklare sedan 2005-05. Anders Ljunglöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Ljunglöf har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Anders Ljunglöf

Sedan starten hos Reco 2015
Lotta L

Anders håller hög klass och är otroligt professionell. Jag kände mig mycket trygg genom hela processen och resultat blev över min förväntan. Jag rekommenderar Anders varmt till alla som ska sälja en bostad. Jag är supernöjd!

Joel H

Väl genomförd affär, saklig och kunnig. Fick ut precis de belopp vi önskade.

Gustav A

Fick redan från första träffen ett väldigt professionellt bemötande av Anders. Aldrig använt Erik Olsson tidigare men deras rutiner kändes självklara efter presentationen av Anders. Förväntningarna och kraven från mig var ganska höga för att försäljningen skulle gå igenom men Anders tog affären långt över förväntan. Jag har redan och kommer fortsätta rekommendera Anders till andra som vill sälja sin bostad. Antagligen en av Sveriges bästa mäklare.

Caroline S

Mycket bra och professionellt bemötande.

Lisbeth L

Anders har underlättat min försäljning på ett avsevärt sätt eftersom jag inte har varit närvarande. Han har haft ett samlat grepp om försäljningen och på ett klokt sätt guidat mig genom hela proceduren för att få ett bra resultat så tack Anders!!

Emil T

Anders Ljunglöf på Erik Olssons fastighetsförmedling gjorde ett bra jobb vid försäljning av vår bostadsrätt. Fotografen tog fantastiskt fina bilder och Anders lyckades få lägenheten omskriven i Expressens nätupplaga.

Hjalmar J

Anders är professionell, lugn och observant. Jag fick ett intryck av att Anders har stenkoll på vad han sysslar med och den kontakt jag har haft med Anders har enbart varit positiv.

Irene E

Jag träffade Anders Ljunglöf när jag köpte en lägenhet genom honom jag tyckte han var proffsig, trevlig och tillmötesgående. Jag anlitade honom därefter för att också sälja min lägenhet. Resultatet blev jag väldigt nöjd med.

Timmy Å

Professionell, tillgänglig och kunnig. Rekommenderas!

Katarina T

Seriös, levererar lyssnar på kunden! Lite för opersonlig kanske.