Eriksson boutique

1.0

8 omdömen om Eriksson boutique

Charlotta N
Skrev om Eriksson boutique

Instämmer i det som skrivits tidigare. Snygga skor men dålig kvalite och passform. Skulle vara ergonomiska, pyttsan heller. Får inget svar när jag mailar. Har som tur var inte betalat för skorna ännu, Klarna jobbar på ärendet. Använd INTE företaget!

Annika J
Skrev om Eriksson boutique

Samma som andra skriver bluff svarar ej då man vill returnera skitföretag

Carola O
Skrev om Eriksson boutique

Bluff!!!!! Plastiga dåliga skor och ingen respons när man vill returnera

Annicka V
Skrev om Eriksson boutique

Beställde från en svensk hemsida som såg reko ut. Bra returpolicy, ångerrätt och pengar tillbaka garanti. Fick skorna idag från Malmö, men man kan se originaletikett från Thailand. Skorna som skulle vara ergonomiska var av sämsta kvalitet och långt ifrån ergonomiska, bara plast. Skulle kontakta företaget via Klarna och hamnar på en websitesida i Tyskland. Handla inte från denna butik! Bluff rakt igenom. Har anmält dem hos Klarna & även Konsumentverket.

Roger M
Skrev om Eriksson boutique

Köp inte. Beställde ett par sportskor. Upptäckte för sent att varan kommer från Kina. Företaget hänvisar till en kontakt Advancet LTD som bara har en hemsida på franska. En månad har gått inga varor har kommit. Svarar inte på mail till Eriksson i Stockholm.

Barbara Ursula Margreth M
Skrev om Eriksson boutique

Det kom hem otroligt plastiga varor. Jag kontaktade Ericsonboutique och fick ta kort mm som de har som återvändandepolicy. Fick till svar att jag kan returnera själv eller få 50% av beloppet. Trots både ångerrätt och deras återvändandepolicy returnerade jag produkterna för 170 kr till en mycket konstig adress. Jag valde att betala med Klarna och efter att kontaktat dom så stoppade de betalningen och återbetalade till mig istället. Returportot tar jag som en lärdom.

THOMAS A
Skrev om Eriksson boutique

Håller med föregående recencent. Absolut sämsta jag varit med om. Alldeles för små men får inte skicka tillbaka dem. Erbjuds istället 50 % om jag köper ett par till. Och har då alltså redan ett par som inte passar

Maria J
Skrev om Eriksson boutique

Företaget skickar varor med extremt dåliga kvalité (utan retursedel). Finns ingen returadress på hemsidan heller. Beskrivningar på varor (skor jag köpte) är falska. Varorna kommer från Kina och har sämsta kvalité. Företaget är oseriöst. Jag försökte returnera oanvända skor och få pengarna tillbaka , men det verkar svårt och till och med omöjligt. Varning: köp inget hos Eriksson Stockholm, du kommer att ångra dig.