Eskilstuna Byggtjänst O Lie AB

2.5

6 omdömen om Eskilstuna Byggtjänst O Lie AB

Lars Ingemar H
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst AB

Stambytet är ett stort ingrepp. Vi fick information om hur det skulle gå till innan byggstart. Vi fick fortlöpande information under arbetets gång och vi upplevde att man följde planen hela tiden. Visst blev det dammigt i hela lägenheten, men det kunde man ju förvänta sig, det är ju ett stort ingrepp att byta alla rör och avlopp. Jag tycker att man gjort ett bra jobb och att tiden man angivit hölls. All personal som var inblandade i ombyggnaden skötte sig bra och de ett trevligt bemötande.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Ove Ingemar J
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst AB

Stambyte innebär ett stort ingrepp i vardagslivet. Främmande människor skall under en längre tid ha tillträde till vårt hem. Arbetet med stambyte innebär också mycket damm och stök, skåp och möbler skall skyddas från dammet. Det skapade en del oro. Innan arbetet startade fick vi en mycket pedagogisk, relevant och professionell information av Byggtjänst. Den informationen skapade klarhet i hur och när olika arbeten skulle ske. Det gav ett lugn. Vi evakuerade lägenheten under arbetet med själva stambytet och slapp därmed att...

Per Fredrik L
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst AB

Bra resultat efter stamrenovering, förutom kvalitet på viss rördragning av underentreprenör. Bra bemötande.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Rafael M
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst O Lie AB

Företaget påbörjade stambyte i våran fastighet den första September, det är nu den 13:de December, och inte är dom än klara, dom har inte ens fixat allt som blev fel i vår lägenhet, även fast dom skulle vara klara här på ca 6 veckor. Låt oss gå igenom felaktigheter, de jag minns, golvvärmen i badrummet fungerar inte, troligen termostaten som är paj, något som ska ses över, när vet man inte då en tekniker ska komma, toaletten spolar mitt i, med andra ord, allt som kommer på porslinet spolas ej rent då vattnet går i en båge...

Kerstin Ö gillar detta
Ulf S
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst O Lie AB

Denna firma bör inte kallas byggfirma. De har förstört hela vår lägenhet vid stamrenoveringen.Värst är ju badrummet som blev mycket dåligt utfört. Plattorna stack ut eller var insjunkna med upp till en halv centimeter. Golvklinker blev kantstött och värre än ojämnt. Kaklingen och golvläggningen gjordes på 6 timmar.Inte nog med det.De har tagit sönder vår handdukstorkare för drygt 8000kr. De har även gjort dåliga elarbeten med kortslutningar som följd. Släpp inte in dem i er bostad. Titta på Eskilstuna Byggtjänst AB omdömen på Rejta.se

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Kerstin Ö
Skrev om Eskilstuna Byggtjänst O Lie AB

Eskilstuna Byggtjänst har också utfört ett jättedåligt jobb hos oss. De förstörde mer än renoverade. De ville inte heller ta ansvar för sitt urdåliga jobb. Besiktningsmannen upptäckte 20 grova byggfel. Anlita inte Eskilstuna Byggtjänst AB. De vill bara tjäna pengar. Gå gärna på Rejta.se.så får Ni veta mer om vad andra tycker om Eskilstuna Byggtjänst.Rejta tar bort dåliga omdömmen om Eskilstuna Byggtjänst AB och lämnar bara det som är positivt. De flesta är skrivna av strelsemedlemmar i HSB som anlitat dem!