Espresso House Sweden AB

Företaget har avregistrerats.

4 omdömen om Espresso House Sweden AB

Manne S
Skrev om Espresso House Sweden AB

Helt ok kaffe men vad kostar den? alltid sjukt mycket folk, lång kö och helt absurda priser. Typ dyraste kedjan i stan och jag är inte priskänslig, tack men nej tack

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4176 omdömen 4.0 av 4176 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Alexandra L
Skrev om Espresso House Sweden AB

På fredagseftermiddagar: ett fjortishak. Måste dock ge stort kredd till mitt (och mina bästa vänners) stammishak. Jättebra latte, capuccino, chailatte you name it! Många extra plus för otroligt trevlig personal som alltid är på skämthumör. Våran favoritkille är mannen som även syns i "reklamen" på detta ställe :). Passar bra för folk som funderar på att köpa 3mobil och spana på snygga (ibland) 3killar. Inget fik för någon som söker stora mysiga soffor och dämpad belysning, däremot ypperligt spaningshak över "catwalken" på stureplan. I love it.

Amanda E
Skrev om Espresso House Sweden AB

Espresso House på Stureplan kan variera väldigt i service och utbud. Ena gången finns det en massa olika mackor, sallader och kaffebröd. Och andra gången är allt slut och läskmaskinen funkar inte. Ibland är det väldigt rörigt och ingen som plockar bort tallrikar och glas från borden. Andra gånger är det lugnt och trevligt och man kan sitta länge i de mysiga fåtöljerna och skvallra med tjejkompisarna. Plus för det bra läget, det är alltid lätt att kila in där och ta en fika!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4745 omdömen 4.2 av 4745 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Matilda B
Skrev om Espresso House Sweden AB

Detta Espresso House har oftast färsk kaffebröd, vilket inte alla Espresso House har. Det är även ett av de större Espresso House i Stockholm, vilket behövs eftersom det ligger centralt på Stureplan. De har riktiga koppar och fat istället för take away muggar och det känns fräschare och gör att de varma dryckerna inte svalnar lika fort! Personalen är trevlig men det kan vara en ganska stressad och högljudd stämning bland besökarna vilket drar ner mysfaktorn. Sedan delar det även lokal med en tre-butik och även det höjer ljudvolymen.