feedback company

Ring företaget
Esters Café & thehandel

Folkungagatan 95 116 30 STOCKHOLM

www.esters.se

Esters Café & thehandel finns på Folkungagatan 95 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Café och Tehandel

Mer funktioner

Vad tycker du om Esters Café & thehandel

Läs vad Recos användare tycker om Esters Café & thehandel

• Status: 11
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Esters är fantastiskt. När man går på Folkungagatan och sveper in på Esters är det som att komma in i en annan värld och man kan slappna av och drömma sig bort. Jättemånga spännande tesorter att välja på och extremt trevlig personal.
  • Status: 40
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Ett jättemysigt café mitt på folkungagatan. Trevlig personal serverar hembakat kaffebröd till både te och kaffe i 30-talsmiljö i form av inredning och musik. Älskar det!
  • Status: 28
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Gott, mysigt och trevligt. Urgullig inredning och trevlig personal. Ganska dyrt, men är man sugen på hembakat och gott te är det här rätt ställe.
  • Status: 12
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Mycket mysigt ställe. Afternoon tea är gott men ganska dyrt (115kr) för te, småkakor och scones. Personalen är trevlig.
  • Status: 279
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Ett trevligt café av "gammal" stil, och gammal enbart i positiv bemörkelse. Riktiga trämöbler, en kassaapparat från 1800-talet, ett stort urval tesorter och kaffe. Här njuter man och botaniserar med proffsig hjälp från ägarinnan. Prefekk kaffe fick jag också, men det utgick jag ifrån. Kommer bli en klassiker under vintertid då moderna, minimalisktiska miljöer bara känns kalla.
  • Status: 2
    skrev om Esters Café & thehandel:
    Yppersta världsklass och en fröjd att den här typen av fik fortfarande finns kvar.

Det här berikar Stockholms kulturella utbud, och allt är hemgjort, av kärlek och av yppersta världsklass.

Exceptionellt är det minsta man kan säga!

0 bilder från Esters Café & thehandel

Taggar för Esters Café & thehandel