Estetik & Dental

11 omdömen om Estetik & Dental

Sedan starten hos Reco 2024

Sara H
Skrev om Estetik & Dental

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Är jättenöjd med resultatet, rekommenderas varmt!

Kristina J
Skrev om Estetik & Dental

Alltid bemötande hos Estetik & Dental respektfullt och varmt via telefon eller på plats som har harmonisk estetisk inredning och väll kalibrerad med alla moderna instrument som behövs till välfungerande arbete. Den här gången varit bara undersökning och utvardering för prisförslag för att kunna planera till vidare behandling. Bra samarbete, samt överraskade snabbt resultat overgått min förväntningar. Väldigt nöjd. Varmt rekommenderar.

Tack Kristina Team Estetik & Dental

Claudette V
Skrev om Estetik & Dental

Jag är själv tandsköterska och upplevde en mycket professionell bemötande. Mina funderingar kring både mina protetiska behov och munhälsa togs på allvar av Tdl Azia som är mycket erfaren och kompetent. Det känns väldigt bra, jag kommer att påbörja en estetisk behandling som jag drömde om.

Tack Claudette Team Estetik&Dental

Suraja s
Skrev om Estetik & Dental

Har världens tandskräck och kunde inte fått ett bättre bemötande, otroligt tacksam!

Tack Suraja Mvh Team Estetik&Dental

Pierre Z
Skrev om Estetik & Dental

Det var mitt andra besök hos Estetik & Dental och jag har blivit mycket väl bemött båda gångerna. Mottagandet och utförandet av undersökningen var väldigt proffsigt, det gick snabbt, enkelt och smidigt.

Tack för rekommendationerna Mvh Team Estetik&Dental

Maryam A
Skrev om Estetik & Dental

Härligt miljö och duktig och professionell personal .

Javier Andrés P
Skrev om Estetik & Dental

Trevlig personal och bra tandläkaren.

Tiina B
Skrev om Estetik & Dental

Proffs på det dom gör samt härlig personal. Rekommenderar varmt.

Per H
Skrev om Estetik & Dental

Vänligt och kunnigt bemötande i lättåtkomlig, ren och fräsch lokal. Enkelt att boka tid. Skicklig behandling till rimligt pris.

Sabah M
Skrev om Estetik & Dental

Jag har alltid varit rädd o nervös hos tandläkare men hos Estetik o Dantal slipper jag att vara rädd o nervös.

Svar från Estetik & Dental

Tack Saba för att du valde oss

Vahid H
Skrev om Estetik & Dental

Det var väldigt bra med allt. Bästa information

Tack Vahid för att du har valt oss Mvh team Estetik & Dental