Eter Ekonomi AB

Eter Ekonomi AB

www.eterekonomi.nu
  • Badge2023

Eter Ekonomi är redovisningsbyrån för dig som vill ha lite mer till ditt företag. Vi fokuserar på finansiell och redovisningsrådgivning för att hjälpa ditt företag att växa ännu mer. Utveckling, standardisering, digitalisering, service och optimering är våra fem kolonner. Vi sköter bokföring, löner, momsrapporter, bokslut...

21 omdömen om Eter Ekonomi AB

Mormors R
Skrev om Eter Ekonomi AB

Vill börja med att tacka Eter ekonomi för all hjälp jag fått från uppstart till och med nu. Bemötande och tjänsten som det utför är på topp! Väldigt bra rådgivning och ordning att reda! Återigen tack för allt!

Sanafatema S
Skrev om Eter Ekonomi AB

As someone who was struggling to find an accounting firm that is professional, precise, and most importantly, prompt in replies to my queries, I am very satisfied with Eter Ekonomi. Mario is friendly and approachable in his way of coaching and guidance. As a small business owner with multiple things to focus on, they ensure that my focus and accounting needs are met with precision and within deadlines. I highly recommend Eter Ekonomi to businesses seeking reliable and professional service!

Enaven A
Skrev om Eter Ekonomi AB

Mycket bra hjälp och rådgivning vid uppstartandet av mitt företag och hur jag skulle gå till väga, samt den fortsatta driften. Väldigt trevliga och hjälper till med alla frågor som dyker upp så att allt känns klart och tydligt!

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss feedback.. Det är värdefullt för oss att höra hur du upplevde vår service. Vi är glada över att höra att du känner dig bekväm och trygg med oss. Det är viktigt för oss att skapa en positiv och tillförlitlig upplevelse för våra kunder. Vi vet att vägledning och rådgivning är avgörande för nystartade företag, så vi är glada över att du valde oss som din guide på denna resa. Vi vill återigen tacka dig för ditt förtroende och hoppas att vi kan fortsätta att hjälpa dig i din tillväxt.

Aurora  S
Skrev om Eter Ekonomi AB

Vi blev bemött på ett jätte bra sätt. Vi fick hjälp med allt vi behövde, snabba svar och tydliga svar.

Bionology AB
Skrev om Eter Ekonomi AB

Eter ekonomi har varit en ovärderlig partner i hela min företagsresas process. Trots min brist på erfarenhet har de kunnigt lotsat mig genom bokföring, bokslut och deklarationer, vilket har skapat en stark känsla av trygghet och bekvämlighet. Deras pedagogiska förklaringar och tålamod har gjort hela processen förståelig och åtkomlig, och jag har även haft möjligheten att genomgå värdefulla utbildningar med dem. Jag starkt rekommenderar Eter ekonomi för alla som söker professionell och pålitlig ekonomisk rådgivning och support.

Svar från Eter Ekonomi AB

Tack så mycket för din feedback. Vi är mycket glada över att du tog dig tid att dela med dig av dina erfarenheter. Det är mycket tillfredsställande att höra att du känner dig bekväm och trygg med oss. Vi vet att vägledning och rådgivning är avgörande för nystartade företag, så vi är glada över att du valde oss som din guide på denna resa. Vi vill återigen tacka dig för ditt förtroende och hoppas att vi kan fortsätta att hjälpa dig i din tillväxt.

Marios T
Skrev om Eter Ekonomi AB

Jag som småföretagare har fått det stöd och vägledning som jag har behövt när jag behövde det. Väldigt professionell och snabb hjälp. Jag är väldigt nöjd med Eter Ekonomi AB.

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi är otroligt glada över att höra att du uppskattade vår noggrannhet och vilja att ta itu med dina frågor. Vi är dedikerade till att ge våra kunder den information de behöver, och vi är tacksamma för möjligheten att uppfylla dina behov.

Esra K
Skrev om Eter Ekonomi AB

Jag som har drivit företag i fler år kan med hela mitt hjärta säga att Eter ekonomi har varit den bästa redovisning byrå någonsin för mig. Revisorerna är jätte förståeliga, trevliga, arbetsvilliga, tydliga. Man känner sig alltid i trygghet som business man när man har sitt företag hos dom. De förväntningar angående företaget har vi alltid uppnåt målet. Jag kan varmt rekommendera Eter Ekonomi

Olofstorps Servicebutik

Eter ekonomi är helt underbara dom tar hand om mitt företag så som det vore deras. Ordning och reda helt enkelt

Piano M
Skrev om Eter Ekonomi AB

Bemötandet och professionaliteten som Eter Ekonomi AB erbjudit mig har varit av högsta kvalitet. Jag känner mig helt trygg när jag arbetar med dem och de svarar alltid snabbt på mina frågor. Väldigt rekommenderad.

Alejandro T
Skrev om Eter Ekonomi AB

Estoy absolutamente satisfecho con el apoyo y entrega que me a brindado la empresa Eter Ekonomi AB, siempre están disponibles para atender todas mis preguntas y requerimientos, al ser una pequeña empresa en un país nuevo me sentí un poco agobiado pero Eter Ekonomi fue muy paciente, brindándome toda la información y guía necesaria para poder tomar las mejores decisiones. Soy una persona que valora la lealtad de una empresa a sus clientes y por eso no veo mi futuro en otra empresa de contabilidad mas que esta. Nada más...

Svar från Eter Ekonomi AB

Muchas gracias por tu valoración. Nos alegra mucho que te hayas tomado el tiempo de compartirnos tu experiencia. Es muy gratificante escuchar que te sientes cómodo y protegido con nosotros. Sabemos que la guía y el asesoramiento son fundamentales para las nuevas empresas en desarrollo, por lo que nos complace que nos hayas elegido como tu guía en este camino. Te reiteramos nuestro agradecimiento por tu confianza y esperamos poder seguir acompañándote en tu crecimiento.

Arkitekt &
Skrev om Eter Ekonomi AB

Sköter vår bokföring alldeles utmärkt och är mycket hjälpsamma med att besvara diverse frågor som kan dyka upp. Lyhörda och stort engagemang. Kan med lätthet rekommenderas.

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi är tacksamma för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback. Vi värdesätter din åsikt och vi arbetar alltid för att förbättra oss ytterligare. Vi är uppriktigt tacksamma för ditt positiva feedback angående vår service och förmåga att möta dina förväntningar. Vi är engagerade i att säkerställa att våra kunder har en positiv upplevelse, och vi är glada över att ha fått din uppskattning.

Team A
Skrev om Eter Ekonomi AB

Finns inget att säga förutom perfekt!

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster.

Handelsbolaget R
Skrev om Eter Ekonomi AB

Har ett otroligt bra samarbete med Mario, känner mig trygg och kan med trygghet säga att jag gjort fel utan att bli dömd på felaktigt sätt, rekommenderas starkt!!! /// Mr Detailing Sverige

Nathaliya K
Skrev om Eter Ekonomi AB

Väldigt bra service, kommunikation och vänligt bemötande! Uppfyller förväntningarna och vi rekommenderar Eter Ekonomi varmt till alla företagare! Mycket värt att jobba tillsammans med dem!

Svar från Eter Ekonomi AB

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar. Vi arbetar alltid för att erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen, och vi är glada att höra att du känner att vi har lyckats.

Hourglass A
Skrev om Eter Ekonomi AB

Eter Ekonomi är väldigt kundorienterade och anpassar sina tjänster efter behov. De är väldigt duktiga på att supportera med specifika frågor och prioriterar kund vid viktiga frågor. Rekommenderas starkt!

Frida E
Skrev om Eter Ekonomi AB

Nöjd med vårt samarbete! Eter Ekonomi räddade mig när det var bråttom att få in deklarationen och har sedan hjälpt mig med bokföringen. Smidigt upplägg med visma, skönt med personlig kontakt och att alltid kunna ringa och ställa dumma frågor! Rekommenderar varmt!

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi är uppriktigt tacksamma för ditt positiva feedback och uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar. Som vi brukar säga: det finns alltid dumma frågor, men vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder fullständig information och en positiv upplevelse. Vi är särskilt glada över att du uppskattade vår noggrannhet och vilja att ta itu med dina frågor. Det är viktigt för oss att våra kunder är nöjda och att vi kan förtjäna deras förtroende.

Kunal C
Skrev om Eter Ekonomi AB

Väldigt proffesionella, trevliga och kompetenta. rekommenderar Eter varmt.

Svar från Eter Ekonomi AB

Vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi arbetar alltid för att förbättra våra tjänster, och ditt omdöme hjälper oss på vägen.

Gresores F
Skrev om Eter Ekonomi AB

The attention exceeded my expectations. They informed me, explained all my doubts and provided me with extra information so that everything was in order. The Affidavit work was impeccable.

Svar från Eter Ekonomi AB

We are genuinely grateful for your positive feedback regarding our communication and responsiveness. We are committed to ensuring that our clients are fully informed throughout the process, and we are delighted to have earned your trust.

Angelika L
Skrev om Eter Ekonomi AB

Fint och professionellt service! Så skönt att veta att företagets ekonomi är i goda händer och allting görs rätt och i tid!

Svar från Eter Ekonomi AB

Ditt omdöme betyder mycket för oss.. Vi är mycket glada över att höra att du känner dig trygg med att lämna din ekonomi i våra händer. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder en säker och effektiv service. Vi arbetar alltid för att förbättra våra processer och säkerställa att våra kunders pengar är i trygga händer.

Renovering H
Skrev om Eter Ekonomi AB

Éter Ekonomi är ett företag som erbjuder oss stora garantier och stöd. Vi som kunder är mycket glada över att ha valt dem. Personalen är vänlig och alltid redo att hitta lösningar på ett mycket professionellt sätt..

Svar från Eter Ekonomi AB

Tack för ditt vänliga och positiva omdöme. Vi är mycket glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi arbetar alltid för att erbjuda våra kunder de bästa möjliga garantierna och stödet, och vi är glada att höra att du känner att vi har uppfyllt våra löften. Vi är också glada att höra att du uppskattar vår vänliga och hjälpsamma personal. Vi tror att det är viktigt att skapa en positiv och professionell upplevelse för alla våra kunder. Vi är tacksamma för din lojalitet och hoppas att du fortsätter att vara nöjd med våra tjänster.

Linnea S
Skrev om Eter Ekonomi AB

Superbra service och flexibel personal. Mycket bra bemötande. Jag skulle inte kunna driva mitt företag utan Eter Ekonomi

Svar från Eter Ekonomi AB

Tack Linnea. Det är ett sant nöje att få se ditt företag växa och få vara med och bolla idéer och förslag.