Europeiska Motor AB Toyota

2.0

5 omdömen om Europeiska Motor AB Toyota

Difar A
Skrev om Europeiska Motor AB Toyota

Jag blev dålig bemött av personalen i Vällingby både när jag lämnade in bilen för service och hämta ut den

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1029 omdömen 4.8 av 1029 omdömen

Åke I
Skrev om Europeiska Motor AB Toyota

Riktigt trevligt och proffsigt bemötande av säljaren Zana. Dels sålde han vår inbytesbil till ett högt pris på kort tid och dels ordnade han exakt den nya Yaris vi önskade.

Azad A
Skrev om Europeiska Motor AB Toyota

Varför ni återkalla inte toyota proace verso dem har fabrik fel på adblue system !!!!!!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

paul a
Skrev om Europeiska Motor AB Toyota

jag lämnade in min Toyota Yaris för årsservice och när jag hämtade ut den påpekade de ett problem med mina bromsar. En bra märkesverkstad hade ringt och erbjudit sig att ordna problemet. Nu fick jag istället boka en ny tid tre veckor fram i tiden. När jag lämnat in bilen får jag på väg från verkstaden reda på att en reservdel är restnoterad två dar. Denna verkstad bryr sig inte om att kommunicera med kunder samt försöker inte ens korrigera sina misstag.

Marcus M
Skrev om Europeiska Motor AB Toyota

Köper man en bil som går sönder direkt efter att garantin har gått ut och bilfirman INTE är villig att ens hjälpa till lite, ja då är det något fel. Då kan man inte vara rädd om sina kunder eller sitt rykte. Jag kommer aldrig rekommendera någon att köpa sin bil på Europeiska motor/Toyota center vid Arlandastad. Ingen service alls!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen