Evidensia Djurkliniken Farsta

2.3

3 omdömen om Evidensia Djurkliniken Farsta

Rent Resultat Sverige
Skrev om Evidensia Djurkliniken Farsta

Jätte dålig bemötande och okunniga personal. Man får inte den veterinär som man önskar, när du bokar tid de bokar med den som du vill men när du kommer får du en ny som kan inte ens tomma analsäckar. De förskar med våra hundar. Aldrig ska jag komma dit igen. Jag fick boka 3 gånger för att tomma analsäckar på min hund, de kunde inte, tredje gång var fel tid som jag fick i sms. Snälla undvik gå ditt och hitta en bätre veterinär om ni kan

Amanda Kristina H
Skrev om Evidensia Djurkliniken Farsta

Träffade en mycket kompetent veterinär på området. Hon var ärlig och tydlig. Gav bra rekommendationer. Var det något hon inte visste kom hon inte med påhittade tankar utan kollade upp det och hörde av sig. När hon förstod att problemet var mer omfattande än det såg ut från början backade hon på en handvändning och remitterade vidare så jag kom i kontakt med ny klinik redan samma dag. Så som det ska fungera helt enkelt. Jag kommer att försöka söka mig till den veterinären även framöver.

MARTIN G
Skrev om Evidensia Djurkliniken Farsta

Så himla dåliga. Kommer med massor av dyra rekommendationer som inte är relevanta. Sann bilhandlarjargong! Extremt otrevligt bemötande och raljerande i tonen per telefon då man återkommer med invändningar. Bland det värre jag upplevt. Välj en annan veterinär för ditt djur om möjligt, du och djuret förtjänar bättre.