F & S Byggpartner

F & S Byggpartner

Ring 076-341 13 08 www.fosbyggpartner.se

Far & Son Byggpartner är ett familjeföretag som, tillsammans med duktiga samarbetspartners, kan ta totalentreprenaden över ert projekt. På så sätt kan vi se till att rätt kompetens finns på rätt plats och samtidigt erbjuda alla nödvändiga behörigheter, samtidigt som ni får fördelen med att ha en kontaktperson genom projektets...

7 omdömen om F & S Byggpartner

Maria S
Skrev om F & S Byggpartner

Lade textil hos oss för ett tag sedan. Plus för utbudet på prover och trevligt bemötande.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Marcus H
Skrev om F & S Byggpartner

Vi har anlitat F & S Byggpartner som underleverantör vid flera tillfällen och dom gör ett exceptionellt arbete! Bra kommunikation, utförande och hög servicenivå rakt igenom. Rekommenderas starkt!

Andreas G
Skrev om F & S Byggpartner

Byggde en altan hos mig tidigare... Blev väldigt bra!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Birgitta S
Skrev om F & S Byggpartner

Har tidigare anlitat för en återställning av en fuktskada, med golvläggning och målning av vägg. Trevligt bemötande. Kan rekommendera!

Ingalill K
Skrev om F & S Byggpartner

har tidigare anlitat för golvläggning och målning av väggarna i min lägenhet. Bra kommunikation med Gabriel hela vägen och det blev bra!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anders S
Skrev om F & S Byggpartner

Jag har tidigare anlitat Leif för ett altanbygge som han utförde med bra resultat...

Kristofer A
Skrev om F & S Byggpartner

Vi anlitade dem att bygga en tillbyggnad till huset. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. De var kunniga o noga o lyssnade in vad vi önskade.

Svar från F & S Byggpartner

Hej Kristofer, Tack så mycket för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Gabriel