Facebook Sweden AB

1.2

12 omdömen om Facebook Sweden AB

Tommy M
Skrev om Facebook Sweden AB

Facebook bryter hela tiden mot dom mänskliga rättigheterna yttrandefriheten facebook borde ställas inför rätta brott mot grundlagen dom mänskliga rättigheterna

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 797 omdömen 4.8 av 797 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Lennart L
Skrev om Facebook Sweden AB

Facebook är ett dåligt skämt . Tyvärr kan man inte ge minus i betyg. Mitt konto hat hackats. Har anmält ,den, som tagit över mitt konto, varje dag ,i tre veckor. Facebook svarar,att den, som kommit åt mitt konto INTE bryter mot communityreglerna, TROTS att uppgifter på mitt kapade konto, som födelseår, med mera ändrats. Det sprid s så mycket skit på Facebook, som dom (antagligen mot betalning ) tillåter. Är Anders Bagges karriär över, är Kristi Kaspersens karriär över, med mera. Facebook är SKIT

Fredrik B
Skrev om Facebook Sweden AB

Hej mitt namn är Fredrik Bygger och jag skrev SLAVA UKRAINI och blev avstängd på facebook. ÄR Facebook putin vänligt nu? GÖR OM OCH GÖR RÄTT

Börje fredrik D
Skrev om Facebook Sweden AB

Totalt värdelös support eftersom det inte ens verkar finnas någon. Omöjligt att få hjälp när ens konto blivit hackat osv..

Klas olof J
Skrev om Facebook Sweden AB

Omöjligt att kontakta Facebook om man fått sitt konto låst och råden för åtkomst inte funkar. Skandalöst dåligt att det inte finns något sätt att kontakta någon kundsupport!

Ralph toni L
Skrev om Facebook Sweden AB

Rena rama djungel med apor och allt. De vill att man ska registrar sig till bolag Hymer och där bli medlem och betal för sig för att få hjälp. 1dollar och sedan 46 dollar i månadskostnad. Låter väldigt seriöst eller :-(

Emil L
Skrev om Facebook Sweden AB

Vad i hela jävla helvete håller ni på med? Hört talas om kundsupport?

Gerd ing-marie H
Skrev om Facebook Sweden AB

Ett av världens största företag har den i särklass sämsta kundsupporten! Låter först hackare alltför lätt ta över annonskonton, och därefter är företagets nonchalanta sätt mot användarna som behöver hjälp att återta kontrollen under all kritik. Ofattbart att detta kan fortgå och att så många drabbas utan några som helst konsekvenser.

Agne L
Skrev om Facebook Sweden AB

Min Facebook och Instagram har blivit hackade och går inte att radera. Det går ej att återställa digitalt, ej via mejl eller på något sätt. INGEN svarar i telefon. Har ringt i 3 dagar. Någon annan använder alltså mina konton i mitt namn och ingen ansvarig tar sitt ansvar. Det går inte att kontakta någon vare sig i Sverige eller globalt. Det finns INGEN support på ett av världens största internetföretag…

Rode lisbet carola H
Skrev om Facebook Sweden AB

Varför är det så svårt att få tag på er när man behöver hjälp??????

Robert S
Skrev om Facebook Sweden AB

Omöjliga att få tag på tel funkar ej ingen mail Varför finns ni

Björn Rikard T
Skrev om Facebook Sweden AB

Det enklaste sättet att få kontakt Facebook är ibland genom sociala medier. Det är bra att den möjligheten finns.