Fair Investments Sweden AB

4.4

23 omdömen om Fair Investments Sweden AB

Lars arvid B
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Fair har en bra och sund förvaltningsfilosofi. Omdömet 1* nedan är INTE skrivet av mig.

Annika M
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Sirous Kia erbjuder kompetent ekonomisk rådgivning. Fair investments affärsmodell är logisk, och han förklarar den noga. Vi tvekade inte att investera vårt kapital här och så här långt har de överträffat våra förväntningar. Vi känner oss helt trygga med vårt val.

Ingrid eva maria E
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Proffsiga och seriösa rådgivare.

Beatrice marie G
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Trevliga, kunniga och mycket förtroendeingivande. Vi har alltid blivit mycket väl behandlade av trovärdiga och professionella medarbetare på företaget. Vi gläds åt att våra besparingar är trygga och får möjlighet att växa. Beatrice och Stefan Fransson

Per Gunnar Å
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Blev kontaktad av Fair Invest ( Gorm Linfeldt ) hösten -22. Efter ett antal möten där man förstår deras filosofi för kapitalförvaltning har jag numera ett 5-årigt upplägg. Uppskattar deras upplägg för arvoden och seriositeten utan en massa "säljsnack". Är mycket nöjd med den långsiktiga placeringen. Per Å

Kristian S
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Blev rekommenderad Fair av en bekant och tog kontakt. Viktor Sörenson ringde upp mig och presenterade ett upplägg som var lockande. Efter en gedigen genomgång av fördelar och risker så valde jag att börja ett samarbete med Viktor och Fair. Utvecklingen av investerat kapital har överträffat mina förväntningar och rekommenderar starkt Fair. Kristian

Tommy Andreas Henning R
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Tack Fair Investment som idag har imponerar starkt på mig med med sin prestandabaserade prismodell och snabba utväxling på mina investerade pengar. Härligt att uppleva transparenta och härliga kund fokus, strategi, tillsammans med klienternas möjlighet att påverka sina investeringar, skapar ett unikt värde för mig och mitt framtid. Genom att erbjuda denna grad av kontroll och anpassning, står Fair Investment ut som en pålitlig partner inom kapitalförvaltning. En utmärkt val för den som värdesätter engagemang, resultat...

Ted Ö
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Äntligen en kapitalförvaltare som enbart debiterar för prestation. Du har även möjligheten att påverka ditt engagemang och därigenom resultatutfall. Extra glad detta år när utvecklingen är all time high! Proffsiga rådgivare får mina varmaste rekommendationer.

Ulf Wilhelm W
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Fair Investments investeringsstrategier har trots under de senaste stökiga åren verkligen gett resultat, speciellt senaste året. Jag får alltid mycket bra och saklig information från min rådgivare och känner mig trygg över att mina pengar hanteras på bästa sätt. Resultatet talar för sig själv.

Karl R
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Efter att ha haft en förvaltare under drygt 20 år som under de senaste årens guldrush inte lyckats skapa någon tillväxt av mitt kapital bytte jag efter moget övervägande till Fair Investments. Jag tycker att min rådgivare på ett pedagogiskt och förtroendeingivande vis förklarat fördelar och nackdelar med Fair Investments placeringsstrategi. Jag tog beslutet att flytta mitt kapital under juni 2021 och har sedan dess haft en fin utveckling av mitt kapital. Jag har en tioårig horisont på mitt sparande och hoppas att mitt goda...

Jesse Matias Eber Ö
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Professionella och kompetenta när det kommer till kapitalförsäkringar. Rekommenderar starkt!

Niklas Joakim Herman L
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Så nära lurendrejare inom finansbranchen man kan komma i Sverige. Höga avgifter är en sak, men när deras rådgivare rekommenderar inköp av produkter som deras "investeringsguru" kallar "idioti" så är något fel. När man sedan kontaktar VDn som visar sig ha nollkoll på vad dom säljer och varför, så blir man orolig på allvar. Och hoppar av.

Julia B
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Mycket nöjd kund sedan 2 år tillbaks. Följt bolaget i ca 3 år.

Carl Erik William J
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Träffat en rådgivare på Fair Investments på rekommendation av en vän som varit kund hos dem i flera år. Vi summerade precis mitt första år hos dem och jag är mycket nöjd med deras insats. Fått min hjälp av Oliver som hjälpte till att samla ihop pension och hjälpt mig till en billigare och mer lättförståelig lösning.

Hamed H
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Fair investments AB tjänade ca 100 000 kr i form av avgifter under ca 2,5 år på mina placeringar medan jag förlorade ca 12 000 kr. De är väldigt dyra och lämnar väldigt litet kvar. Dessutom är det inte smidigt att avsluta placeringarna hos dem.

PELLE B
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Nöjd med förvaltningen och bolaget redovisar tydligt avgifterna. Rekommenderar alla som investerar på lång sikt att kontakta bolaget. Jag fick hjälp av Oliver som jag även har uppföljning med varje år.

Per Johan Erik R
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Jag har varit kund under pandemin och bolaget håller vad den lovar. Fair tar betalt när dem presterar och inte annars.

HUGO F
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Fair har förvaltat mitt kapital i 5 år och överpresterat index. Mycket nöjd!

CARL R
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Jag kom i kontakt med Fair Investments via rekommendation av en god vän. Mycket nöjd med utvecklingen och gillar arvoderingsmodellen.

OLIVIA V
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Jag har under en period ägt Fairs fond Spets. Tog sedan kontakt med bolaget och fick proffsig hjälp med upplägg av framtidskapital. Rekommenderar Fair Invest eftersom den tar betalat om dem levererar.

PER B
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Vi har som privatkunder erhållit investeringsråd efter kontakt med finansiella rådgivare på Fair Investments som tyvärr sammantaget visat sig vara undermåliga. Dels rekommenderade de en privat tjänstepensionslösning som hos dem efter ca 5 års förvaltning, under en period där börsen gått riktigt bra, hade genererat en avkastning på 10 % där AP7 Såfa under samma period gått upp 96%. Vidare rekommenderades vi placering i deras spetsförvaltning som ökade i värde i paritet med börsen i övrigt under en period med god börsuppgång....

Hamed H gillar detta
Alena C
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Jag kontaktade Fair Investments på rekommendation av en vän för finansiell rådgivning. Tack vare bolagets breda kunskap fick jag professionell hjälp för att göra mina investeringar.

Inte glad K
Skrev om Fair Investments Sweden AB

Transparanta avgifter och prestationsbaserad ersättning känns som rättvisst.