Fang Yuan Shi Wu

Fang Yuan Shi Wu

10 omdömen om Fang Yuan Shi Wu

Erika A
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Bra mat och bra pris! :)

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Ann L
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Jättebra service, bra pris, god mat.

Tobias S

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Mono M
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Underbar trevlig service! Deras dumplings är dessutom goda. Enkel presentation, ingen uttorkad sallad eller sånt som bilaga, bara dumplings till mycket resonabel pris.

Marie
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Bäst i stan? En stor portion supergoda (17 st) dumplings för 70 kronor (inga problem att få en bladning) är så otroligt prisvärt. Dessutom är personalen charmig och mycket serviceinriktad. Det här stället har jag redan rekommenderat vidare till personliga vänner, och det kan vara bästa dumplingsstället i Stockholm. Jag vill säga ett stort tack till restaurangen för en härlig matupplevelse!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

C.P.N. A
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Extraordinär kinamat - äkta sådan. Lokalen är väl inte så väldigt trevlig men maten är så fantastiskt bra och god och ägarna underbara. Alla verkar få rabatt på det redan larvigt låga priserna. Gå dit!

Mårten T
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Troligen Stockholms mest prisvärda (och goda) dumplings! OCkså mycket vänligt, japanskt värdigt bemötande och trevlig service även om viss språkförbistring ibland råder (det ser man förstås mellan fingrarna på).

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Micke K
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Utmärkta dumplings (pot stickers, alltså stekta och inte ång-kokta). Bra pris, 65 spänn för en lunch med 12-13 dumplings. Gemytlig miljö och trevlig personal. Inte så proffsig men väldigt service-minded och personlig. Stället ser mer ut som ett söderfik med personlighet än en kinesisk dumplingsrestaurang. Hit går man inte för en professionell businesslunch med prestigemänniskor, hit kommer man för en trevlig lunch med avslappnade människor.

Nikke L och Tobias B gillar detta
Biera
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Mums vad gott och trevligt det är på Fang Yuan! Bästa dumplingsarna i stan!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
L8-Lee W
Skrev om Fang Yuan Shi Wu

Värsta Bästa Stället ! Supergott, trevligt & prisvärt som sjutton :) Det här har blivit sommarens favorit, rekomenderas varmt !!! /// L8