Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Ring 08-570 310 09 www.fargargarden.se

Fokusera på din verksamhet och låt oss sköta ekonomin! Vi kan bl.a. hjälpa dig med löpande redovisning, moms och skatter, bokslut, deklarationer och löner. Vi vill att ni ska känna er trygga med att anlita oss och vi vill finnas till hands för att svara på frågor rörande er ekonomi. Oavsett om du är privatperson eller företag...

14 omdömen om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Tobias K
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Ett litet företag som passar mig som enmansföretagare utmärkt, då jag kan få personlig hjälp direkt om jag har frågor/funderingar från personer som är insatta i mitt företag och känner mig som person. Dessutom har de skött min löpande bokföring,årsredovisningar och bokslut föredömligt.

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Josefin O
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Ett bra sammarbete! Toppen service på alla sätt. Trevliga, hjälpsamma och vänliga. Rekommenderas stark.

Taisto K
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Dom är jätte bra att jobba med lättsamma o hjälpsamma har haft dom i många många år

Madelene G
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Dom är bäst...vänliga...tillmötesgående.....finns alltid där.......tar reda på saker......känns trygga

Jonas N
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

trevligt bemötande och kunnig personal

Dennis H
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Liten bokföringsbyrå med hög personlig service. Vi har anlitat dom sen nästa 10 år tillbaka och en bättre byrå kan vi inte få. Rekommenderas .

Lars A
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Alltid mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi köper löpande bokföring, lönehantering och bokslut. Färgargården lever fullt upp till vår förväntan som kund.

Tjälve Ö
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Lena som driver Färgargården får högsta betyg av mig. Alltid korrekt information och trevligt bemötande. Hon sköter min löpande bokföring och deklarationer samt levererar underlag till revisorn inför bokslut. Det känns väldigt tryggt att lämna över bokföringen till denna proffesionella handläggning. Tjälve Öhman Tjälve Öhman Fastighetsförmedling AB Mäklarringen Värmdö

Annica J
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Håller ALLTID koll på kundens bästa. Och ser möjligheter. Hjälper till och kommer med ide'er med strategier. Stöttar kunden i ekonomin och håller koll på kunden. Ser hela kundens behov. /Tacksam nöjd kund sen många år :)

Stefan F
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Alltid trevligt bemötande och gott humör. Pålitliga och kunniga. Skönt att känna att ens bokföring är i goda händer.

Inger L
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Vi har ett entreprenad företag med 11 anställda och det är varje månad mycket papper att gå igenom . Vi använder oss av Färgargården sedan flera år tillbaka som hjälper oss med nästan allt . Dom är mycket kunniga och fixar allt som vi behöver hjälp med och kommer snabbt med svar . Utan deras hjälp skulle vi inte orka driva vårt företag . / Oves Minilast ab

Joakim H
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Jag har samarbetat med många bokförare i både Stockholm och Helsingfors de senaste tio åren och min erfarenhet är att det inte sällan är en riktig utmaning hitta den rätta för sitt företag. De senaste två åren har Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå skött min bokföring och vårt samarbete har varit utmärkt. Jag får svar på alla mina frågor snabbt och korrekt. Bemötandet är professionellt och vänligt. Lena Håkansson på byrån gör att jag kan koncentrera mig på mitt företag och fullt lita på att bokföring och revision är under kontroll och att alla dokument inlämnas i tid till myndigheterna.

Linda M
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Bra bemötande, finns alltid till hands när man ringer, får svar på våra frågor

Fredrik E
Skrev om Färgargårdens Bokföring & Skattebyrå

Jag upplever dom som oerhört serriösa kunniga och hjälpsamma