feedback company

Ring företaget
Färghuset i Åkersberga AB

Rallarvägen 7 184 40 ÅKERSBERGA

www.painthouse.se

Färghuset i Åkersberga AB finns på Rallarvägen 7 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Färg och Tapeter

Mer funktioner

Vad tycker du om Färghuset i Åkersberga AB

Läs vad Recos användare tycker om Färghuset i Åkersberga AB

• Status: 3
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Haft mycket bra kontakt med denna färghandel. Kunniga samt engagerade. Har i och för sig handlat för en hel del då vi inredde ett helt hus samt köpte utomhusfärg. Fick därefter en bra rabatt på hela köpet. Haräven reklamerat en del felaktiga tapeter utan protester. Helt enkelt en bra butik enligt oss...
  • Status: 1
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Skulle göra en liten väggmålning hemma.Har aldrig målat så jag vet inte i vilka storlekar man kan få färgburken i. Mannen som grundlurade mig sa att " vi har bara 1 liters burkar som det minsta alternativet." Då jag nämnde för honom att jag bara skulle göra en liten väggmålning och behövde väldigt lite färg, en grön och en svart så lurade han mig att dom bara hade två burkar a´198:-. Åk Inte dit! Dom jävlarna lurar oss stakare som inte vet bättre! Fy Fan för er på Colorama I Åkersberga!
  • Status: 3
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Det enda positiva är att de har öppet på söndagar. Annars är de oengagerade och dyra! Uppmuntrar ingen att gå dit när det finns en toppenbar färgaffär till i Åkersberga!
  • Status: 1
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Värdelös och nonchalant personal. Kvinnan i butiken lyssnar inte på vad man säger utan hör bara sig själv. Männen hör, men förstår inte vad man säger. Med tanke på vilka usla försäljare de är förstår jag inte hur de kan finnas kvar. Åk till Bengt Olssons butik i Centrum istället. Trevliga samt bjuder på sina kunskaper.

Företag nära Färghuset i Åkersberga AB

Amorinen Kooperativa Förskola

Runöbacken 80, ÅKERSBERGA

Läs mer om Amorinen Kooperativa Förskola

1 reco

Olegas K

Olegas K tycker:

"Vi är väldigt nöjda med Amorinen. Barnen känner sig välkomna och trygga. "

LiDL

Rallarvägen 3, ÅKERSBERGA

Läs mer om LiDL

1 reco

remus e

remus e tycker:

"bra med tyska grejer som man annars inte hittar de i de andra butikerna "

JYSK

Rallarv?gen 8, ?KERSBERGA

Läs mer om JYSK

Pelican Self Storage Åkersberga

Rallarvägen 20, ÅKERSBERGA

Läs mer om Pelican Self Storage Åkersberga

0 bilder från Färghuset i Åkersberga AB

Taggar för Färghuset i Åkersberga AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Färghuset i Åkersberga AB