feedback company

Recos
Ring företaget
Färghuset i Åkersberga AB

Rallarvägen 7 184 40 ÅKERSBERGA

Färghuset i Åkersberga AB finns på Rallarvägen 7 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Färg och Tapeter

www.painthouse.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Färghuset i Åkersberga AB

Läs vad Recos användare tycker om Färghuset i Åkersberga AB

• Status: 3
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Haft mycket bra kontakt med denna färghandel. Kunniga samt engagerade. Har i och för sig handlat för en hel del då vi inredde ett helt hus samt köpte utomhusfärg. Fick därefter en bra rabatt på hela köpet. Haräven reklamerat en del felaktiga tapeter utan protester. Helt enkelt en bra butik enligt oss...
  • Status: 1
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Skulle göra en liten väggmålning hemma.Har aldrig målat så jag vet inte i vilka storlekar man kan få färgburken i. Mannen som grundlurade mig sa att " vi har bara 1 liters burkar som det minsta alternativet." Då jag nämnde för honom att jag bara skulle göra en liten väggmålning och behövde väldigt lite färg, en grön och en svart så lurade han mig att dom bara hade två burkar a´198:-. Åk Inte dit! Dom jävlarna lurar oss stakare som inte vet bättre! Fy Fan för er på Colorama I Åkersberga!
  • Status: 3
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Det enda positiva är att de har öppet på söndagar. Annars är de oengagerade och dyra! Uppmuntrar ingen att gå dit när det finns en toppenbar färgaffär till i Åkersberga!
  • Status: 1
    skrev om Färghuset i Åkersberga AB:
    Värdelös och nonchalant personal. Kvinnan i butiken lyssnar inte på vad man säger utan hör bara sig själv. Männen hör, men förstår inte vad man säger. Med tanke på vilka usla försäljare de är förstår jag inte hur de kan finnas kvar. Åk till Bengt Olssons butik i Centrum istället. Trevliga samt bjuder på sina kunskaper.

Företag nära Färghuset i Åkersberga AB

Realwork

Rallarvägen 23, ÅKERSBERGA

Läs mer om Realwork

Vibeke W

Vibeke W tycker:

"Usel projektledning, duktiga hantverkare. Oacceptabelt dålig kostnadskontroll. Trots upprepade frågor och extra möten ang kostnadsbilden fick vi ovänt ... "

Städteamet Roslagen AB

Sågvägen 19, ÅKERSBERGA

Läs mer om Städteamet Roslagen AB

Patrik

Patrik tycker:

"Vi har anlitat Städteamet länge för att sköta vår kontorsstädning och vi är otroligt nöjda. Dom är nogranna, trevliga och professionella. Rekommendera ... "

Shell Åkersberga

Rallarvägen 1, ÅKERSBERGA

Läs mer om Shell Åkersberga

Per-Erik S

Per-Erik S tycker:

"Personalen är hyfsat bra och trevlig, och sortimentet är ok. finns bättre stationer i området, men även betydligt sämre. "

Gottfriedz Bygg AB

Läs mer om Lidl Sverige, Butik Lidl

1 reco

remus e

remus e tycker:

"bra med tyska grejer som man annars inte hittar de i de andra butikerna "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Färghuset i Åkersberga AB