Fastia AB

Fastia AB

fastia.nu

Välkommen till Fastia AB! Vi jobbar långsiktigt med dig som kund i fokus. För att skapa en långsiktig relation till dig som kund krävs att våra medarbetare är proffs på de tjänster vi levererar. Vår verksamhet består av 5 serviceområden - Fastia Byggservice -> Totalrenovering, måleri, snickeri, plattläggning m.m - Fastia...

5 omdömen om Fastia AB

Zengin F
Skrev om Fastia AB

Jätte proffsig hantering av vår förening. Mycket hjälpsamma vid problem, snabb återkoppling. Rekommenderar Fastia starkt

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 62 omdömen 4.9 av 62 omdömen

Veronica O Veronica O
Liljeholmens Måleri AB

Anlitade Fastia Ab för en köksrenovering och golvslipning . *kommunikationen sköttes väl *Arbetet slutfördes med noggrannhet från A till ö . Skulle verkligen rekommendera fastia för köksrenoveringar och golvslipning .

Bewe F
Skrev om Fastia AB

Mycket bra bemötande och utförande.

Göran W
Skrev om Fastia AB

Fastia asfalterade ett antal gångvägar samt parkeringsplatser åt oss. Engagerade och svarade mycket snabbt på de frågor vi hade. Eventuella oklarheter löstes snabbt och utan kostnad för oss.

Farhana A
Skrev om Fastia AB

Riktigt bra och trevligt kundbemötande, anpassar dig direkt efter kundens behov samt kvaliteten på utfört arbete är mycket bra.

Svar från Fastia AB

Tack för ditt svar Uppskattar ärlighet