Håkan Meldgaard

Håkan Meldgaard

Håkan Meldgaard är mäklare på Fastighetsbyrån Ronneby

Håkan Meldgaard har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Håkan Meldgaard har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Håkan Meldgaard har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Håkan Meldgaard

Maria H
Gamla Hulta

Planerade de olika stegen i försäljningen bra och noga i samråd med oss. Lätt att nå via telefon och mail. Hör själv av sig till kunden med jämna mellanrum. Engagerad, lyhörd och mån om hur vi mådde under försäljningen. Svarar och förklarar på frågor och funderingar. Positiv inställning och upplevs trygg i sin yrkesroll. Haft många trevliga pratstunder över en kopp kaffe med tilltugg ;)

Henrik S
Kallinge

Mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam genom hela mitt bostadsköp. Kan varmt rekommendera denna mäklare då jag är nöjd med allting.

Liselott W
Eringsboda

Håkan, är mycket trevlig, engagerad, kunnig, bra kommunikation - vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Håkan.

Ing-Marie H
Belganet

Bra, inte påflugen utan lyssnade på oss och svarade på våra frågor. Enkel att prata med.

Stefan T
Påtorp

Rekommenderas verkligen. Fick betydligt mer uträttat på 1 månad, än vad en annan fastighetsbyrå inte klarade på 4:a månader! Flitig, kontaktbar, lätt att jobba med, ja helt enkelt bra.

Svar från Håkan Meldgaard

Tack Stefan för omdömet. Med vänliga hälsningar Håkan

Mats J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Centrum / Rosengatan

En bra och trevlig kille, gav information med jämna mellanrum. Anlitar gärna honom igen.

Marina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Centrum / Rosengatan

Håkan guidade genom köpet väldigt bra och enkelt. Jag fick besöka lägenheten flera gånger. Alla frågor besvarades på ett professionellt sätt. Varmt rekommenderar som mäklare.

Rolf S
Saxemara

Jag har bara bra saker att säga om Håkan. Väldigt lättsam och lätt att kommunicera med. Jag tycker han lagt ner så mycket tid som jag förväntat mej.

Emil E
Kallinge

Snabb, trevlig och engagerad. Vi är mycket nöjda!

Svar från Håkan Meldgaard

Stort tack Emil. Med vänliga hälsningar Håkan