Ludwig Gullberg

Ludwig Gullberg är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Ludwig Gullberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Ludwig Gullberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.5. Ludwig Gullberg har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Ludwig Gullberg

Mikko V
Köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällby

Mycket trevligt bemötande. Husköpet gick smidigt och snabbt.

Annica B
Skogstorp

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabba svar och lätt att få tag på. Otroligt trevlig.

Peter B
Skogstorp

Mycket bra service, hjälpsam med allt

Inga Margareta K
Sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällberga

Det har bara varit bra. Att få huset sålt o det gick ju bra Trevlig o hjälpsam med allt.

Nils Göran B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällby

Enbart positivt bemötande. Han var mycket professionellt. Jag är nöjd köpet.

Ho Tak Jerry Y
Hällby

He is a nice guy. He very helpful to arrange special open day to show all the apartment . And told us much more information and suggestion , he do a great job for us . Thank you

Kerstin Birgitta V
Brottsta

En .mycket social och kompetent person. Han är engagerad och informerar oss om det vi behöver veta hela tiden. Det enda vi har synpunkter på är att det dröjde alltför lång tid innan han "kom igång" med uppdraget trots att vi var mycket tidigt ute.

Camilla T
Mälby

Kan verkligen rekommendera Ludwig, professionell men ändå personligt bemötande som tog sig tid att bemöta alla frågor både innan under och efter.

Haawo M
Roxnäs

Ludwig har på ett humanistiskt och professionellt sätt gett mig råd och tips under en tuff period. Han är både kompetent och kan sitt!

Gunilla N
Borsökna

Hans uppgifter utfördes som vi förvänta oss och vi är nöjda med affären