Jonas Ragnarsson

Jonas Ragnarsson

Jonas Ragnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Jonas Ragnarsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Jonas Ragnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Ragnarsson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

88 omdömen om Jonas Ragnarsson

Sedan starten hos Reco 2020
Zhenming Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Han gjorde bra service, bemötande och visade sig professionell om sin kunskap. Kunde förmedla viktig informationen om lägenheten.

Hans J
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Torbjörntorp

Jonas var sakkunnig och gav goda råd. Han var lätt att samarbeta med.

Evelina Å
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Torbjörntorp

Jag uppleva Jonas dom trevlig, kunnig och lättillgänglig.

Gunhild A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Ranten

Trevlig, gick in för sin yrkesroll på ett bra sätt, lätt att förstå förklarade bra, alltid ett glatt leende. Mycket nåbar genom telefonkontakt annars hörde han av sig ofta.. ——-Bakrundsuppgifter gällande budgivarna för att de ska bli godkända av bostadsföreningen innan försäljning borde göras( ekonomi- skulder, betalningsanmärkningar. Kontraktskrivaren ska bo i lägenheten etc.) man får ta reda på vilka krav som gäller för varje förening.Det försvårar annars en försäljning..

Prapassorn K
Fredriksberg

Han är ansvarsfull och ta väl hand om sina kunder..

Gunnel G
Ranten

Professionell, med en väl förberedd och underbyggd försäljnings-strategi och engagerad genom hela processen.

Nawaz F
Fredriksberg

Helt okej tycker jag, något seg på återkoppling men jag vet inte hur mycket han har och göra på dagarna dock. Annars så var han hjälplig och schysst. 👍

Naza S
Fredriksberg

Visar ett stort engagemang och driv under hela processen. Lättillgänglig och flexibel samt professionell i alla steg. Hade turen att ha Jonas som mäklare både som säljare och köpare, supernöjd båda två gånger.

Karin R
Fredriksberg

Han var vänlig och duktig på sitt jobb men lite pådrivande ville stressa affären fast jag sa att jag inte hade bråttom med försäljning. Det är väl så i dessa tider att det är svårt o sälja men jag ville inte ta första skambud det förstod han ,men jag upplever att han stressa mig i affären. Men jag är i slutändan nöjd med affären då jag fick det jag önskade.

Rudina R
Fredriksberg

Väldig trevlig och tydlig mäklare. Mycket bättre än förväntningarna, super nöjda med allt! Helt klart en mäklare jag skulle välja utan tvekan!👍