Jonathan Haug

Jonathan Haug

Jonathan Haug är mäklare på Fastighetsbyrån Forshaga

Jonathan Haug har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Jonathan Haug har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Jonathan Haug har haft 3 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

7 omdömen om Jonathan Haug

Sedan starten hos Reco 2024
Niclas E
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Deje-Norra Mon

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt, på visningen, även efter då frågor dök upp. Nu blev det väldigt speciellt då husägaren avled dagen före tänkt kontraktsskrivning. Jonathan berättade vad som nu sker i detta skede och det tog lite tid med vi hade en dialog i processen. En proffesionell mäklare, som om jag säljer kommer att anlita för hjälp med husförsäljningen.

Millie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

Proffsigt bemötande. Serviceinriktad och hjälpsam. Kam verkligen rekommendera Jonathan.

Linda S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

En mycket charmig mäklare som är öppen sinnad och har bra förståelse av både köpare och säljare. Humorn var på topp och kominucerarde flitigt. 👌👌👌

Jonas W

Köpt bostad via Jonathan och allt var tydligt och trevligt.

Mats H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Bemötande mycket bra. Som vi hoppades och lite till Positiv och kunnig samt lyssnande.

Ingrid N
Sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Alltid väldigt trevligt bemötande från Jonathan. Förväntningarna vi hade var att sälja huset inom rimlig tid, detta gick inte först men hade med världsläget att göra bl.a. När vi startade ett nytt försök var Jonathan igång med visning. Hittills har allt löpt på bra vid försäljningen.

Harald J
Köpte en tomt med hjälp av Jonathan Haug en del av Fastighetsbyrån Forshaga

Jonathan er meget hyggelig og imøtekommende. Rask med tilbakemeldinger. Møte gikk grei alt var klart da jeg kom. En rask enkel og grei handel