Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Anna-Lena Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 314 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Lena Gustavsson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla.

314 omdömen om Anna-Lena Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2014
Alf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Trevlig. Kunnig. Noggrann. Pålitlig.

Mats B
Brynäs

Anna-Lena genomförde mäklaruppdraget på ett professionellt sätt. Vi fick återkoppling så fort någon presumtiv köpare visat intresse för lägenheten. Anna-Lena visade alltid ett positivt förhållningssätt till uppdraget och oss som uppdragsgivare. Att sedan resultatet av försäljning vida överträffade våra förväntningar, gjorde inte saken sämre.

Monica H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi möttes av en glad och positiv mäklare som beskrev och visade lägenheten på ett fint sätt. Hon kunde svara på alla våra frågor på ett bra sätt och hon gav ett bra förtroende. När vi sedan önskade att få tillträde snabbt så tog det bara några få timmar så hade hon ihop med säljarna löst det, alla parter fick en bra lösning. Det var imponerande gjort!

Mait B
Brynäs

Hon är fantastisk ,lugn, metodisk, tydlig,lyhörd

Malin O
Sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Varm och personlig. Ger bra och detaljerad information om processen, dess kostnader och saker som är bra att tänka på inför bildtagning och visning. Lätt att få snabb kontakt med.

Eden W

Hon är varm och trevligt glad mänska

Roland S
Brynäs

Anna-Lena Gustavsson levererar i toppklass! Tar sig an uppdraget på ett proffsigt sätt och lämnar inget åt slumpen. Alltid tillgänglig, lyhörd, arbetar hårt för att uppnå resultat och är genuint intresserad av att göra ett bra jobb.

Andreas B
Centralt

Bra och tydlig kommunikation genom hela processen. Tryggt och tydligt vid kontraktsskrivning.

Åsa M
Centralt Norr

Bara goda erfarenheter av Anna-Lena!

Mio I
Centralt Norr

Mycket positivt bemötande, snabb i respons och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera Anna-Lena som mäklare!