Heléne Thornberg

Heléne Thornberg

Heléne Thornberg är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Heléne Thornberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Heléne Thornberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.6. Heléne Thornberg har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med at jobba som mäklare är att få träffa så mycket människor och få vara del av deras stora affär i livet. Se lyckan hos både köpare och säljare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn och engagerad mäklare som vill hjälpa till med en trygg och säker affär. Min kunskap och erfarenhet ska värderas högt.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag såklart med familj och vänner. Att förgylla livet med saker som gör mig glad är viktigt. Musik ligger mig varmt om hjärtat och jag utövar musik i olika former

62 omdömen om Heléne Thornberg

Sedan starten hos Reco 2015
Claes H
Frösakull

Mycket trevlig och tillmötesgående. Ställde alltid upp, svarade snabbt på frågor. Bra medlare mellan oss och säljarna. Precis det man förväntar sig av en mäklare

Joseph B
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Frennarp

Väldigt trevligt och proffsigt

Arabella U
Oskarström

Kunnig, saklig. Snabb, vilket är mycket viktigt för mig.

Marie W
Karlstorp

Professionellt bemötande. Gick igenom vad som gäller vid köp av fastighet.

Rohat M
Getinge

A straight to the the point person... Väldigt hjälpsam och lyhörd.

Caroline B
Söndrum

Förtroendeingivande och ger snabb återkoppling på våra frågor. Tillmötesgående när vi önskade extra visning.

Therese K
Furet

Vi är mycket nöjda med att Helene var mäklare när vi köpte vårt hus. Hon är kunnig, trevlig och tillmötesgående. Hon tog sig tid återkopplade snabbt. Vi känner oss trygga och kan verkligen rekommendera Helene som mäklare.

Sebastian R
Sålde en tomt med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Tydlig och kontinuerlig kommunikation men vi önskar såklart att vi hade fått sålt till utgångspris och tidigare.

Mats H
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Särdal

en mycket bra mäklare glad och trevlig

Gustav A
Åled

Bemötandet från Heléne har varit mycket bra. H har svarat snabbt när vi har haft frågor och min upplevelse är att hon har gjort allt som vi har önskat för att få affären att gå i lås.