Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein

Émile Antier Bandstein är mäklare på Fastighetsbyrån Höganäs

Émile Antier Bandstein har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Émile Antier Bandstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.8. Émile Antier Bandstein har haft 30 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

177 omdömen om Émile Antier Bandstein

Sedan starten hos Reco 2014
Ann R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Emile var mycket professionell och jag blev bra bemött. Försäljningen tog lång tid men det berodde förmodligen på att fastighetsmarknaden var exceptionellt dålig under hösten 2023. Jag har inte haft någon erfarenhet vad gäller försäljning av fastighet i Sverige under de senaste 42 åren. Jag tycker nog att det vore mer effektivt om fler mäklare kunde jobba med att marknadsföra mitt objekt som man gör i USA.

Svar från Émile Antier Bandstein

Hej Ann! Tack för din rekommendation och fina ord. Ja, marknaden vi mötte var tuff, men vi lyckades till slut. Jag lyssnar gärna på dina förslag om hur mäklare arbetar i USA. Vi hörs och ses!

Håkan Thorstensson S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

En känslig försäljning och ett spännande köp genomfördes båda tryggt, snabbt och med en viss elegans. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera Émile till andra som står i begrepp att sälja sin bostad.

Svar från Émile Antier Bandstein

Bästa Marianne och Håkan, tack för era fina ord. Det har varit en ära och ett nöje att få hjälpa er med er försäljning och köp av ny bostad. Ta hand om er och ha en bra sommar så hörs och ses vi snart igen!

Lena Susann P
Sålde sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Emile är påläst och proffesionell. Jag har som säljare känt mig trygg under hela resan, från första mötet till kontraktsskrivning. Han har hela tiden varit tillgänglig om frågor uppstått. Jag är väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera honom till andra.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket för rekommendationen Lena! Jag har trivts väldigt bra med dig också som säljare då du varit mycket trevlig och haft ett fint bemötande. Vi hörs och ses på stan!

Lena Ingela K
Höganäs

Émile är en mycket engagerad och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera honom till både köpare och säljare.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så hemskt mycket för de fina orden Lena!

Sandra B
Höganäs

Mycket trevlig. Kämpar på ända in i kaklet. Är på och aktiv ända från början. Känns trygg och tydlig. Är även tydlig vid skrivandet av avtal och förklarar tydligt vad det gäller.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket Sandra! Vad roligt att ni är nöjda. Vi ses snart!

Martin P
Köpte sitt hus med hjälp av Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs
Höganäs

Trevligt bemötande. Hjälpsam på alla sätt. Får kunden att känna sig som som det tydliga centret.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket för de fina orden Martin! Vi ses och hörs.

Astrit S
Viken

En kunnig, förtroendegivande och trevlig mäklare som är lätt att kommunicera med. Har bara gott att säga om Emile!

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack så mycket Astrit, det har varit väldigt trevligt att göra affärer med er. Vi hörs och ses snart!

Marie J
Höganäs

Snabb skicklig vänlig och bra på kundbemötande ! Kan varmt rekommendera

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för de fina orden Marie och Hanna! De värmde ett mäklarhjärta. Vi ses vid tillträdet!

Lars Viktor Mattias J
Skrev om Émile Antier Bandstein en del av Fastighetsbyrån Höganäs

Ett mycket mycket professionell bemötande! Känner en stor tillit till emlie! Kan varmt rekommendera vid köp eller sälj av bostad! Kullabygdens självklara mäklare!

Émile A gillar detta
Janos P
Höganäs

En mycket kunnig och trevlig människa. Proffs mäklare. Vi fick det vi ville ha.

Svar från Émile Antier Bandstein

Tack för den fina rekommendationen Janos. Kul att ni är nöjda. Vi hörs och ses!