Evelina Stolfer

Evelina Stolfer

Evelina Stolfer är mäklare på Fastighetsbyrån Klippan

Evelina Stolfer har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Evelina Stolfer har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Evelina Stolfer har haft 17 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

15 omdömen om Evelina Stolfer

Thomas H
Ljungbyhed

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt hon svarade på de fråger jag gav i den mån hon kunde och hon följde upp i de punkter jag ville ha mer info om. Jag tkr hon gjorde ett utmärkt jobb och gjorde köpet av min nya bostad ett givet val. Då jag har stora krav och va frågvis men hon gav ett bra intryck hela vägen.

Eva K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan
Ljungbyhed

Kunnig, flexibel, mycket trevlig och proffsig! Väldigt smidig att ha och göra med-rekommenderas varmt!

Per-Olof H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan
Klippan

Hjälpsam , kunnig, trevlig lätt att förstå ritualen

Marie R
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Stolfer en del av Fastighetsbyrån Klippan

Evelina är en driven, social och noggrann mäklare som alltid gör sitt bästa för att vara både säljare och köpare nöjda. Vi ger Evelina en guldstjärna för att hon alltid finns till hands.

Marie R
Ljungbyhed

Evelina är en positiv och härlig tjej som ger allt för att tillfredsställa kundens önskemål både vid köp.och försäljning.

Lisen D
Ljungbyhed

Trevligt bemötande så glad för att hon tänkte på oss när det gällde fastigheten på Rundelsgatan 4. För den passade oss perfekt. Så tusen tack Evelina Stolfer .

Jessica S
Östra Ljungby

Otroligt bra och trevlig mäklare!

Representant för Fastighetsbyrån och Evelina S gillar detta
Jane L
Ljungbyhed

Vi upplevde ett väldigt trevligt bemötande som hjälpte oss igenom försäljningen av vårt hus. Evelina är hjälpsam, ärlig och driftig. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare som har varit så engagerad och trevlig.

Representant för Fastighetsbyrån och Evelina S gillar detta
Malin J
Ljungbyhed

Mycket bra bemötande, höll kontakten väl, intresserad och svarade snabbt på telefon och sms. Engagerad och trevlig. När bankkontakt krånglade till sig var Evelina ett gott stöd och till stor hjälp! Positiv och tillhandahöll andra lösningar. Noggrann vid kontraktskrivning. Lika engagerad för säljare som köpare. Uppmanar att ställa frågor och hålla kontakten tills allt blir klart. Ger bra tips till köpet och husägande; försäkring, el, kommunkontoret, dokumentation av förbättringar etc. Rekommenderar Evelina Stolfer varmt!

Evelina S och Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
Anneli Birgitta K
Stidsvig

Evelina har som min mäklare varit väldigt lyhörd för mina önskemål och behov, samt varit mycket tillmötesgående. Återkoppling har alltid varit snabb och husförsäljningen kunde varken gått snabbare eller smidigare. Jag har känt mig helt trygg genom hela processen och kan verkligen rekommendera Evelina.