Oscar Ardfelt

Oscar Ardfelt

Oscar Ardfelt är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Oscar Ardfelt har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Oscar Ardfelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Ardfelt har haft 6 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

10 omdömen om Oscar Ardfelt

Annika Camilla Maria L
Onsala

Blev väl bemött av en ödmjuk och i mina ögon kunnig mäklare. Jag hade höga förväntningar på marknaden och Oscar Ardfelt fick mig att förstå dagsläget. Vi fick fin guidning genom processen där Oscar varit mycket lättillgänglig. Inga frågor har varit ”konstiga”, har objektivt fått fördelar och nackdelar under budgivning och dessutom god humor, gott kaffe och glada köpare vid kontraktsskrivning.

Svar från Oscar Ardfelt

Tack för dom fina orden Annika, det var så trevligt att få ha med er att göra! Jag önskar er all lycka i er nya bostad!

Mats Christer Stenson L
Onsala

Trevlig , klar i sin roll och vad vi förväntades göra. Då vi inte haft en mäklare på 19 år så har mycket förändrats han redogjorde för hur det går till numer. Positiv upplevelse raka informationer både gällande de olika procedurerna. Fota , besiktiga, visning. Fantastiskt resultat en visning 8 intressenter och kontrakt efter 6 dagar. Med pris och förutsättningar som passar både köpare och säljare.

Svar från Oscar Ardfelt

Tack för det fina samarbetet Christer, det gläder mig att ni varit nöjda under processen! :)

Leif S
Onsala

Skitbra snubbe med alla hästar hemma. Utomordentligt jobb på alla sätt. Grattis till Er att ha en sådan eminent medarbetare.

Svar från Oscar Ardfelt

Tack för att du tog dig tiden med så fin feedback, njut av Spanien så hörs vi säkert snart igen!

Simon K
Onsala

Lätt att gå tag på, bra bemötande och svar på frågor.

Svar från Oscar Ardfelt

Tack Simon, jag hoppas du och familjen ska trivas i ert nya hem :)

Christina L
Kungsbacka

Lugn, kunnig, mycket påläst. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Bara + från oss.

Suzanna D
Vallda

Superbra! Enkel, tydlig och kunnig

Markus O
Fjärås

Snabba svar på dumma frågor från förstagångsköpare!

Christina E
Fjärås

Mycket nöjd med vår mäklare Oscar. Lyhörd och flexibel. Bra, snabb och smidig kommunikation. Mycket noga med att vi fick all information som behövdes. Så det blev en i dessa tider smidig försäljning för oss.

Stefan W
Fjärås

Mycket trevlig kille som gjorde ett bra jobb. Bra uppföljningar, en tydlig plan av vad som skulle göras. Mycket nöjd.

Åsa H
Vallda

Extremt trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare! Rekommenderas varmt. Tack för all din hjälp vid försäljningen av vår bostad.