Linn Sander

Linn Sander

Linn Sander är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Linn Sander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 328 omdömen med ett betyg på 4.7. Linn Sander har haft 25 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

328 omdömen om Linn Sander

Sedan starten hos Reco 2014
Ewa L
Kopparberg

Mycket duktig, kunnig och kompetent mäklare. Hennes bemötande av intressenter, dvs potentiella köpare har varit fantastiskt. Linn har engagerat sig, hjälpt och stöttat alla de intressenter som hittade fram i samband med husförsäljningen. För mig som säljare har det känts tryggt, bra och alldeles fantastiskt att erfara Linns engagemang och arbete i hennes bemötande av husets intressenter. Hon är rak, tydlig och ärlig samt hjälpsam. Både för säljare och köpare är Linn troligen en av de bästa mäklare som man kan ha. Jag rekommenderar henne till såväl den som ska sälja och den som ska köpa.

Daniel S
Kopparberg

Fick ett varmt bemötande av Linn och hon var snabb med att komma med svar på frågor som vi hade och hade hon inte ett svar så tog hon snabbt kontakt med rätt person som kunde ge mig svar på mina frågor. Hon var lätt att prata med och komma i kontakt med, bra professionell och tydlig i sin kommunikation och hjälpsam när vi behövde det.

Mikael E
Storå

Jättetrevlig och seriös mäklare. Hjälpte oss att hitta den perfekta bostaden för oss, på väldigt kort tid! Kan varmt rekommendera Linn

Ina E
Storå

Jätte nöjd med bemötande och alla hjälp vi fick. Hjälpte oss hitta den perfekta bostaden för oss.

Conny Ä

Proffsig och förtroendeingivande!

Anders T
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Tryggt och bra. Helt enkelt suveränt.

Eva P
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Har svarat direkt på mina frågor oavsett dag och tid

Leo V
Stråssa

Effektiv, kompetent, trygg, säker, proffsigt bemötande

Daniela C
Kopparberg

Hon är väldigt snäll och professionell. Hon är även otroligt hjälpsam!

Leif E
Kopparberg

Mycket bra bemötande, trots sjukdom. Erfaren. Mötte de förväntningar vi hade i form av sakkunskap, information etc.