Robin Kohlmeier

Robin Kohlmeier

Robin Kohlmeier är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Robin Kohlmeier har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Robin Kohlmeier har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.7. Robin Kohlmeier har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

75 omdömen om Robin Kohlmeier

Elin W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vikingstad

Vi är supernöjda med Robin! Proffsig, bra bemötande och smidig att ha kontakt med. Vi fick ta saker i vår takt. Han hjälpte oss med snabb och smidig affär.

Clara A
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Blästad/ekholmen

Snabb återkoppling, tillgänglig, trevlig och tillmötesgående.

Marcus L
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Blästad/ekholmen

Mäklaren har varit väldigt trevlig, och har genom hela försäljningen varit bra på att uppdatera med information, och varit tillgänglig för svar på frågor när helt det dykt upp något. Jag önskade en snabb och smidig försäljning, och det har verkligen mäklaren levererat på ett utmärks sätt.

Djani K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Proffsig! Snabb enkel affär.

Hanna A
Ljungsbro

Jag tycker att Robin är väldigt duktig på sitt jobb, vi hade tät kontakt och fick veta hur allt gick hela tiden. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt samt att vi fick det priset vi ville ha och lite till.

Ruthie F
Hagaberg

Robin har gjort ett fantastiskt jobb för oss. Han är vänlig och personlig; han har hållit oss välinformerade, och han är oerhört kunnig och professionell. Vi har alltid känt att vi kunde ta kontakt med honom när som helst om vi hade frågor om saker. Det som vi kanske uppskattade mest var att Robin har hela tiden varit rak och tydlig med vad som gäller - både när det gäller oss som säljare men även mot de som ville köpa av oss. Det var viktigt eftersom vi hade en unik situation där vi ville få ut vår lägenhet för att folk...

Henrique S
Centralt/ Ramshäll

Utmärkt bemötande och engagemang. Bidrog med många goda råd som ledde till ett snabbt avslut. Levde upp till mina högt ställda förväntningar. Kan varmt rekommenderas.

Barbro J
Centralt/ Ramshäll

Artig, korrekt, kunnig, förtroendeingivande.

Tobias A
Tannefors

Mycket trevlig och ger ett tryggt intryck. Känns som han värnar om båda parters bästa.

Axel J
Tannefors

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han har hjälpt mig med sin kunskap om marknaden och gett värdefulla tips och råd under resans gång. Jag hade förväntningar att kunna sälja min bostad till ett bra pris. Mäklaren tycker jag levde upp till mina förväntningar och lägenheten blev såld för ett bra pris i relation till nuvarande marknad.