Ajdin Fatic

Ajdin Fatic

Ajdin Fatic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ajdin Fatic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ajdin Fatic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 358 omdömen med ett betyg på 4.9. Ajdin Fatic har haft 70 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

358 omdömen om Ajdin Fatic

Sedan starten hos Reco 2019
Filip M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rosengård/Apelgården

Har haft privilegiet att Ajdin som mäklare både som köpare och säljare. Ajdin är lyhörd, respektfull och inger ett enormt förtroende. Ajdins positiva anda var med från första kontakt tills det att papperna skrevs på. Har endast varma rekommendationer om min upplevelse och ser fram emot flera vid framtida bostadsaffärer med Ajdin som vårt självklara mäklarval.

Felicija B
Håkanstorp

Jag kan verkligen rekommendera Ajdin för hans otroliga professionalism och dedikation till att hjälpa mig sälja min lägenhet. Hans expertis och förståelse för marknaden gjorde hela processen smidig och stressfri. Jag är så tacksam för hans personliga engagemang och skulle definitivt anlita honom igen i framtiden.

Marielle N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Håkanstorp

Mycket skicklig och inger trygghet och proffessionalitet! Känner mig oerhört tillfreds med mitt bostadsköp och vill gärna använda Ajdin framöver vid kommande försäljning!

Sandra S
Hyllie

Min upplevelse med Ajdin Fatic har varit mycket positiv. Han var trevlig och välkomnande, vilket fick mig att känna mig trygg under hela processen. Dessutom var han mycket hjälpsam, tillmötesgående och besvarade alla mina frågor, vilket gjorde affären smidig och trygg.

Nermina K
Rosengård/Apelgården

En mäklare som har allt och lite till. Ajdin kan jag varmt rekommendera, han är professionell, han vet vad kunden behöver, är hjälpsam och ödmjuk.Är kunnig i sakfrågor och framför allt så är han pålitlig.

Roula A
Hyllie

Trevligt och fint bemötande. Proffsig och saklig. Har jättebra koll på allt . Väldigt smidigt samarbete och alla var nöjda 😊

Viveca S
Sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kirseberg

Jag tycker att Ajdin skött sitt uppdrag till min fulla belåtenhet. Han är tillgänglig, serviceminded, kunnig och inte minst mycket trevlig och vänlig vid kontakt. Kan varmt rekommendera honom.

Mats M
Sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kirseberg

Jag upplever Ajdin som väldigt saklig, och kunnig i sin roll som mäklare. Lyssnar på kunden och ser till att man förstår.

Julia U
Ellstorp

Ajdin var alltid bra på att svara snabbt när frågor uppkommit, vilket är tacksamt!

Kimberly matilda R

Vi har både köpt och sålt via Ajdin och har varit supernöjda med allt!