Tony Jergos

Tony Jergos

Tony Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Tony Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Tony Jergos har haft 23 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

143 omdömen om Tony Jergos

Sedan starten hos Reco 2014
Maria G
Sålde en tomt med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-gamla Norsborg

Mäklaren med koll på läget! Bra bemötande, professionell och levererar.

Isa Filip G
Sålde en tomt med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-gamla Norsborg

Proffesionellt utfört arbete. 👍

Aida B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Tony Jergos mötte oss trevligt och när vi sa våra önskemål hade han många förlag som gick in i våra önskemål och in i vår budget. Han är kompetent och professionell

Isa Filip G
Köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Riktigt duktig mäklare utmärkt och proffesionellt arbete utfört .

Sabah H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Det är svårt att inte älska denna kille, han är så otroligt duktig på det han gör, alla känner honom och alla ja känner rekommenderar denna kille

Nimaliny J
Botkyrka-Eriksberg

Han var mycket snällt och han är mycket trevligt

Jeyakumar S
Botkyrka-Eriksberg

Han var jätte snällt 🤩 han är mycket trevligt.

Fahmi A
Botkyrka-Norsborg

Tony förklarade på ett lugnt och metodisk sätt hur hela processen går till.Han förklarade vad man bör tänka på inför ett köp. Detta var något som uppskattade något enormt .

Nahir G

Trevlig, tillgänglig, punktligt.

Banafsheh B
Sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Han är väldigt ambitiös, duktig, snabbt och bäst .