Gabriel Tan

Gabriel Tan

Gabriel Tan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Gabriel Tan har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Gabriel Tan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Tan har haft 50 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

125 omdömen om Gabriel Tan

Adam M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Det var väldigt bra bemötande av mäklaren. Han var väldigt professionell och otroligt hjälpsam. Vi fick hjälp med allt vi behövde och lite mer. Rekommenderar han starkt för andra.

Darin M
Vilbergen

Vi blev bemötta med respekt och varmt välkomnande. Vi fick all information som vi behövde och han tog sin tid på att förklara allt tydligt.

Chatrin R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig Snabb Bra återkoppling

Ragib H
Sandbyhov

Proffsig,enkel,pålitlig och trevlig!!!

Thaer I
Sandbyhov

Köpte min första lägenhet av Gabriel där allt gick enkelt och smidigt. Tacksam för Gabriels förståelse och tålamod.

Anastasiia Z
Centralt / Strömmen

Gabriel was extremely helpful to us when we decided to buy Knäpingsborgsgatan 25 apartment. He was available at all times, answered all our questions, guided us through the process and helped to secure the deal.

Leonard-Andrei K
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Klockaretorpet

Gabriel var alltid trevlig och svarade alltid på frågorna som vi hade inom en kort tid. Han hade förståelse för oss köpare som behövde lite mer tid med banken och hjälpte oss med en snabb affär.

Adiba E
Hageby / Mamre

Jättenöjd med Gabriel. Omtänksam och kunnig. Tack! 5/5 stjärnor.

Emilia H
Klockaretorpet

Så nöjd med Gabriel från Fastighetsbyrån! Jag som kund kände mig verkligen prioriterad, trygg, och säker under hela processen! Tack för ett gott samarbete, jag är så nöjd med allt från start till slutförsäljningen!

Gabriel M
Klockaretorpet

Jag har läst och hört mycket bra om Gabriel men jag måste säga att han överträffar. Han har varit väldigt professionell samt väldigt driven. Alltid trevlig och högsta klass i service, väldigt kunnig och har varit tillgänglig när man behöver få tag på honom. Och viktigast att man får raka och tydliga svar. Topp!