Jennifer Cademan

Jennifer Cademan

Jennifer Cademan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jennifer Cademan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Jennifer Cademan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Cademan har haft 37 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

152 omdömen om Jennifer Cademan

Sedan starten hos Reco 2020
Lena V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Fick redan vid första mötet en mycket bra känsla. Jennifer är väldigt duktig i sitt arbete, gav svar på alla våra frågor, och vi har hela vägen haft fullt förtroende för henne. Jennifer har varit snabb och proffsig kring all information och i alla steg som har rört försäljningen. Jennifer levde med råge upp till våra förväntningar. Kommer mer än gärna rekommendera henne. Stort tack, Lena Wiklund

Yanmin X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Jennifer Cademan är en professionell mäklaren och jag kommer att rekommendera henne till mina vänner.

Nebras A
Köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lagerlunda

Hon är väldigt bra. Väldigt noggrann, tydligt och väldigt rättvist

Olle E
Haga

Med en god analytisk förmåga och ett professionellt agerande genomfördes en lyckad affär trots en osäker marknad. Ett stort tack för ett trevligt samarbete.

Marie P
Oxelbergen

Lyhörd problemlösare service inriktad,

Emma E
Pryssgården

Trevligt, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Fanns med och stöttade och förklarande allt under resans gång. Lyhörd för vad vi som säljare önskade. Rekommenderas varmt!

Helene N
Pryssgården

Jennifer var mycket trevlig. Tillgänglig och svarade snabbt. Vi hade mycket frågor och funderingar och fick svar snabbt. Hade förståelse för att vi ville vara noggranna.

Joakim G
Eneby

Duktig, påläst, kunnig, saklig!

Lucas G
Eneby

Från första mötet till det sista kändes allting väldigt tryggt med Jennifer! Hon är kunnig och vass mäklare när det kommer till visning m.m. Men hon är även där och stöttar vid frågar från lågt till högt! Hon gör det lite extra och i framtiden om jag behöver en mäklare så är hon den första jag ringer!

Jonatan J
Haga

Jennifer är en duktig och omtänksam mäklaren som ser behovet för personen. Hon är duktig och bra på att skapa kontakter och hjälper till under hela bostadsköpet! Hon är den bästa mäklare jag träffat under tiden jag letat lägenhet!