Johanna Enström

Johanna Enström är mäklare på Fastighetsbyrån Nykvarn

Johanna Enström har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Johanna Enström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Enström har haft 68 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

55 omdömen om Johanna Enström

Carina H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Professionell, engagerad och lyhörd. Väldigt kundfokuserad och trygg som part i stora beslut.

Niklas L
Centrala Strängnäs

Preofessionell och trevlig mäklare.

Michelle Ö
Centrala Strängnäs

Johanna har varit jättebra i kontakten med oss och hon har haft vårt fulla förtroende att ta hand om de intressenter som kommit på visning etc. Hon har varit ärlig och tydlig hela vägen, men har även varit lyhörd för våra åsikter och önskemål. Det ledde till en bra bostadsaffärer som gynnade både oss som säljare och köparen.

Malin L
Nykvarn

Trevlig och kunnig. Allt gick smidigt.

Linda A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Alltid supertrevlig engageras proffsig pch tydlig. Kunnig om aktuella marknaden och det är hon. Jobbar för att hitta intressenter. Guidande och trygg i processen.

Erik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Bra och saklig mäklare, såg till att affären gick snabbt och smidigt för mig som köpare

Gustav J
Centralt

Trevlig, kunnig och engagerad!

Kristina K
Mariefred Marielundsviken

Väldigt proffsig, snabb att svara frågor, hjälpsam. Mäklaren överträffade förväntningar.

Sabina L
Mariefred Marielundsviken

Johanna är helt suverän! Har koll på det mesta och en känsla som få. Guidade oss på ett tryggt och självklart vis i vår bostadsförsäljning.

JOAKIM B
Mariefred Marielundsviken

Johanna agerade otroligt professionellt genom hela processen. Från visning, till hur hon hanterade frågor vi hade, både enkla och komplexa, till budgivning och kontraktsskrivningen, allting lika genomgående perfekt skött. Jag kan varmt rekommendera Johanna för både försäljning och köp, då hon verkligen gör det som alla mäklare borde, representera bägge sidor i affären. Dessutom är hon trevlig och snabb. Den bästa mäklare jag haft kontakt med, då har jag ändå gjort många fastighetsaffärer, både som säljare och köpare.