Johanna Enström

Johanna Enström är mäklare på Fastighetsbyrån Nykvarn

Johanna Enström har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Johanna Enström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Enström har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

51 omdömen om Johanna Enström

Linda A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Alltid supertrevlig engageras proffsig pch tydlig. Kunnig om aktuella marknaden och det är hon. Jobbar för att hitta intressenter. Guidande och trygg i processen.

Erik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Bra och saklig mäklare, såg till att affären gick snabbt och smidigt för mig som köpare

Gustav J
Centralt

Trevlig, kunnig och engagerad!

Kristina K
Mariefred Marielundsviken

Väldigt proffsig, snabb att svara frågor, hjälpsam. Mäklaren överträffade förväntningar.

Sabina L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Mariefred Marielundsviken

Johanna är helt suverän! Har koll på det mesta och en känsla som få. Guidade oss på ett tryggt och självklart vis i vår bostadsförsäljning.

JOAKIM B
Mariefred Marielundsviken

Johanna agerade otroligt professionellt genom hela processen. Från visning, till hur hon hanterade frågor vi hade, både enkla och komplexa, till budgivning och kontraktsskrivningen, allting lika genomgående perfekt skött. Jag kan varmt rekommendera Johanna för både försäljning och köp, då hon verkligen gör det som alla mäklare borde, representera bägge sidor i affären. Dessutom är hon trevlig och snabb. Den bästa mäklare jag haft kontakt med, då har jag ändå gjort många fastighetsaffärer, både som säljare och köpare.

Camilla A
Nykvarn Vidbynäs

Det är inte köper ett hus och när man väl gör det är det viktigt att få information, svar på frågor. Johanna har ett stort kundfokus och var tillgänglig, svarade på frågor, hjälpte till under hela vägen. Tack!

Niklas L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Högsta betyg………,………. …………………….

Eva S
Centralt

Professionell, kompetent, tydlig och vänlig!

Rosa G
Nykvarn Vidbynäs

Det jag uppskattade med Johanna var hennes tydlighet i hela processen. Hon var otroligt snabbt med att kommunicera och svara på alla frågor. Detta gjorde att vi kände oss mycket trygga under hela processen. Och allt detta med en vänlig attityd och en leende på läpparna. Tack Johanna!

Andreas E och Johanna E gillar detta