Moshe Kucukkaya

Moshe Kucukkaya

Moshe Kucukkaya är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Moshe Kucukkaya har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Moshe Kucukkaya har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Moshe Kucukkaya har haft 34 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

53 omdömen om Moshe Kucukkaya

Nour K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Karlhov

Riktigt bra och kul bemötande. Allt gick som det ska alla var nöjda. Moshe är jätte bra mäklare han vill ha din bästa och han är nära under hela processen.

Reyad P

Jag är extremt nöjd med den service jag fick av mäklaren under hela processen. Moshe var professionell, kunnig och väldigt engagerad under hela försäljningsprocessen. Jag skulle starkt rekommendera Moshe till andra som letar efter en pålitlig och duktig mäklare!

Tony Mattias S
Köpte sitt hus med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Enhörna

Bra upplägg och seriös. Köpte bostad via han och har även valt att anlita han för försäljning av vårat 👌

Emelie R
Enhörna

Tydlig, trevlig och alltid tillgänglig!

Tanja L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Bara bra från oss 👍🏻 en väldigt flexibel mäklare!

Gabriel R

Trevligt bemötande och alltid tillgänglig, fantastiskt service!

Roberto Oliveira M

Moshe is doing a great and effective work, always going the extra mile to support and guide us. We are very happy to have Moshe’s support, professionalism and experience to buy our new home but also selling our current one.

Dragan D

Moshe fulfill all my expectations. He was fast in selling my home. He did everything that we discussed. He is very reachable in every moment. Nice guy, knows and doing his job very well.

Ninos H

Ärlig och seriös, mycket bra helhetsupplevelse! Topp betyg!

Donnie G

Stort tack till Moshe som var lätt tillgänglig från start till slut. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Vi fick även känslan av att Moshe verkligen strävade för att vi skulle bli nöjda med affären, vilket vi blev. Rekommenderar starkt!