William Bemarre

William Bemarre

William Bemarre är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

William Bemarre har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. William Bemarre har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 443 omdömen med ett betyg på 4.9. William Bemarre har haft 85 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

443 omdömen om William Bemarre

Sedan starten hos Reco 2017
Elvira M
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Centrala Södertälje

Fantastiskt service hela vägen, rekommenderar starkt William som mäklare! Tack för all hjälp med försäljningen.

Ammar M
Köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Bårsta

Mycket nöjd med Williams arbete. Han har varit mycket tillänglig och hjälpsam under hela processen samt besvarat alla mina frågor på ett mycket profficionellt sätt. Kommer rekomendera William till andra.

Åsa F
Viksberg

Jag blev proffessionellt bemött. Jag förväntade mig att mäklaren var tillgänglig, kommunicerade bra och tog hänsyn till både säljarens o köparens behov.

Elie D
Sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Bårsta

Alltid tillgänglig och är med från start till slut . Tryggt hela vägen .

Vikash T
Östertälje

Hi, I must say thank you for William to make the deal very smooth and for the exceptional service provided. He made it really quick and helped explaining complete annexure. Appreciate his patience. Regards, Vikash T

Jakob W
Viksberg

Toppen kille, rekommenderar starkt!

Raed M
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Fornhöjden

Wiliam är en topp mäklare, Blev bemött på ett riktigt bra sätt! Alltid tillgänglig i telefon och lätt att ha med att göra. Information som behövdes fick vi som köpare fort och Wiliam var behjälplig med allt från visning till köp av bostad. Rekommenderar starkt

Olivia K

Rekommenderar verkligen William 🌟🌟🌟🌟🌟

Maja J
Viksberg

Superproffsig mäklare som lägger både tid och energi för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Så nöjd över vårt val av mäklare. Rekommenderar alla dagar i veckan!

Fadomo Ayan H
Hölö

William var väldigt trevlig, hjälpsam och tydlig. Vi köpte vårt första hus och under hela processen var han lättillgänglig med snabb återkoppling. Tacksam för den hjälpen vi fick!