Joakim Stenbom

Joakim Stenbom

Joakim Stenbom är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Joakim Stenbom har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Joakim Stenbom har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.9. Joakim Stenbom har haft 21 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

139 omdömen om Joakim Stenbom

Sedan starten hos Reco 2017
Erica H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Lättillgänglig, tydlig och fick till en snabb affär. Mycket nöjda ⭐️

Krister M
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Professionell mäklare,Det har fungerat väldigt bra från fotografering ,visning och försäljning, mycket nöjda Krister &Anette

Petra S
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Jättefint och varmt bemötande i hela processen och vi är så tacksamma i all hjälp vi fick att köpa vårt drömhus!

Markus S

Joakim är fantastisk! Han gav till och med oss som köpare tips och råd på vägen och kändes väldigt proffsig i förmedlingen mellan oss och säljarna. Ofta känns det inte som man riktigt vet vad som kommuniceras från ena parten till den andra, men med Joakim känner vi att allt vi förmedlade gick direkt vidare till säljarna. Unikt om man frågar mig!

Gustav K
Stenungsund - Tätort

Joakim fick till en riktigt bra försäljning åt oss och skötte det proffsigt hela vägen!

Johan H
Stenungsund - Tätort

Joakim skötte våran försäljning mycket bra, trevlig och gott bemötande genom hela processen!

Sofia H
Stenungsund - Tätort

Joakim skötte försäljningen av vår lägenhet mycket smidigt och professionellt. Rekommenderas varmt!

Andreas A
Svenshögen

Ett bra bemötande och ett seriös och tydligt beskrivning av vad som hände och varför vissa papper behövdes

Jeremias H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Ordnade extra visning med kort varsel på vår begäran. Lätt att få tag på även utanför kontorstider. Vi är väldigt nöjda med hjälpen och skötseln av bostadsköpet från Joakim!

Sofia K
Svenshögen

Är lätt att ha att göra med. Noga med att förklara vad saker och ting innebär.