Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

Daniel Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Eriksson har haft 24 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Jag valde att bli fastighetsmäklare för att det bästa jag vet är att göra affärer och få hjälpa människor till sitt livs kanske störta affär. Under mina 8 år som fastighetsmäklare har jag fått stor erfarenhet av alla möjliga olika situationer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär. Som mäklare är jag informativ, tydlig, noggrann och kunnig kombinerat med en envis vilja att göra mitt yttersta i varje affär och aldrig ge upp förrän jag nått målet. Mitt främsta mål i varje affär är att du som säljare och köpare ska känna dig så pass nöjd med mitt arbete att du rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta samt att du återkommer till mig den dagen det är dags att återigen förändra ditt boende. Jag är expert på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer villor, radhus, fritidshus och lägenheter. På fritiden spelar jag trummor i ett rockband och har nyligen även upptäck njutningen i att spela golf.

Kontakta mig så hjälper jag dig att förändra ditt boende.

2023-05 - 2024-04

189 omdömen om Daniel Eriksson

Sedan starten hos Reco 2014
Emma B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

Vi fick ett väldigt professionellt bemötande från första stund och Daniel har hållit oss väl informerade under hela processen. Vi har kunnat ställa alla frågor och bollat våra tankar från start till mål, vilket har känts tryggt och bra för oss som sålt för första gången.

David E
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Tyresö Strand

Från första kontakten har allt fungerat utan några problem. Tydlig i sin kommunikation och höll oss hela tiden uppdaterade med vad som hände. Visningar och budgivning har fungerat smidigt. Vi rekommenderar verkligen Daniel som mäklare om ni vill ha en problemfri och enkel försäljning.

Genoveva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

En jätte bra erfarenhet med Daniel Eriksson

Michael K
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel gav ett lugnt och förtroendeingivande intryck genom hela processen och fanns alltid tillgänglig för frågor etc. Hela vår process med Daniel var jättebra och vi är väldigt nöjda.

Andreas T
Centrala Tyresö

Kompetent lugn och trygg. Alltid lyhörd och ställer upp. Svarar väldigt snabbt när man försöker nå honom. Rekommenderas!

Thomas K

Daniel har alltid full koll på affären och även frågor angående den brf jag ska flytta till. Lugn, saklig och kunnig. Jag har gjort ganska många bostadsköp och Daniel hör till de bättre mäklarna jag har träffat på.

Olle N

Bra på statusrapportera, gjorde mer än väl vad man förväntar sig. Det jag vill framhäva är hans lugn som gjorde att även vi kände att försäljningen kommer att bli bra, trots de besvärliga läget på marknaden! Mycket nöd!

Daniel W

Trevlig. professionell och flexibel. Verkar kunna sin sak och såg till att allt går rätt till.

Linda K

Trevlig, tillmötesgående, proffsig. Höll mig hela tiden uppdaterad om hur det gick. Snabb på att återkoppla.

Jaber S

Bra bemötande Kunde inte bli bättre Det var bra