Fastum AB

1.2

13 omdömen om Fastum AB

Christer D
Skrev om Fastum AB

VARNING FÖR DETTA FÖRETAG !!!!! Vår samfällighetsförening gjorde misstaget att anlita Fastum en kort tid. Det var det största misstag vår styrelse har gjort. Efter mer än ett år sedan styrelsen avlutade samarbetet med företaget så fortsätter Fastum fortfarande att skicka ut fakturor till medlemmar i föreningen. När vår styrelse kontaktar dom så lovar vd'n att allt är åtgärdat och fakturorna ska inte betalas. Efter ett tag kommer det ändå ny fakturor. Anlita nåt annat företag än Fastum !!!

Cecilia S
Skrev om Fastum AB

Ush , vilken usel och otrevlig kundservice! Jag tror inte jag har pratat med en mer ohjälpsam man då han vart misstänksam att jag var säljare så det behövde bevisas för honom att jag inte lurade honom innan jag kunde få bli kopplad vidare ja säljare kan ju vara farliga! Vart aldrig kopplad ! Glad att jag inte har med detta företag att göra som kund och kommer aldrig bli!

Karin Josefin S

Skickar dubbla fakturor och kan inte förklara varför eller be om ursäkt.

Ulrika S
Skrev om Fastum AB

Dem är riktigt usla!! Sämsta service någonsin! Dem återkopplar inte på ärenden och sen när man gett upp och inte fått någon hjälp, så skickar dem sedan ca 5 månader senare en faktura på över 3000kr. Dem borde skämmas!!

Arne W
Skrev om Fastum AB

Ville få en avi för månadsavgift skickad tidigare än normalt då jag skulle på en längre semestertur. ringde och pratade me3d "någon" som meddelade att detta var omöjligt. Jag frågade då hur jag skulle kunna betala min månadsavgift men det var inte hans problem........................................... otroligt dålig service. Har även hänt att dom skickat inkasso på mig då dom glömt att skicka ut avierna. Till vår styrelse sa domm att det var posten som hade felat. Ett riktigt pajasföretag.

LINDA J
Skrev om Fastum AB

Strular om och om igen med fakturor. Svarar inte på mail. Rycker på axlarna i telefonen. Frustrerande och oproffsigt.

Masoumeh Mahnaz J
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Fullständig inkompetenta med att driva Digitalstamma! Som stämmoordförande uppfattades han vara köpt av ena sida. Han hade åsikter om huruvida. HSB: s jurist kunde döma en motion vara jäv eller inte. Hade han varit professionell hade han hållit sin åsikt för sig själv. Han fördelade orden totalt katastrofalt. Valberedningen skickade in sitt material men inte hade förberett den för att visa upp. Valberedningen fick inte heller argumentera för att få bort olämpliga kandidater. Detta trots att två medlemmar i valberedningen...

pelle n
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Anlita inte denna fastighetsförvaltning. De trakasserar mig med inkassobrev trots väl i tid betalda fakturor. Påminnelser skickas från deras inkassoföretag så det blir flera olika kontonummer som förvirrar. De har inte svarat på något av mina ärenden med dem. Vi kommer kasta ut dem från vår BRF snarast möjligt.

Daniel B
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Tycker ingen bostadsrätts innehavare bör uppleva detta företag. Om du sitter i en styrelse och har inflyttande över vilken leverantör ni ska välja, välj för guds skull inte detta företag.

john a
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Varning för UBC:s björntjänster Har en butik i en bostadsrättförening som för 7 månader sedan skrev kontrakt med UBC som förvaltare. Under dessa månder har jag fått 7 inbetalningsavier varav 5 på olika belopp, samt 10 mer eller mindre oförskämt formulerade kravbrev på obetald hyra, trots att den betalats i god tid. Orsak var att UBC "slarvat bort" den första inbetalningen. Man hittade den slutligen, efter att jag hade berättat för dem hur stort hyresbeloppet var! Man "hittade" pengarna på bostadsrättföreningens klientmedelskonto......

Fredrik L
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Fungerar för vår förening. Gör vad de ska och är trevliga och rätt hjälpsamma.

Anders J
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Vår förening har fått byta förvaltare och den som betalar våra räkningar. Det har varit väldigt frustrerande och vi har fått flera påminnelser för att det inte betalats i tid. Personalen verkar uppgivna och omsätts ofta! Vi har valt att byta förvaltare.

Erik Tommy E
Skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB

Ett gäng AMATÖRER som inte kan hålla reda på papper , papperet finns registrerat på fredagen men är helt bort på mån,tis,ons helt jävla Otroligt samma person som svarar i "KUNDTJÄNST" kan inget , vet inget , alla är på semester samma standardsvar hela tiden