Fatbursbrunns HB

Fatbursbrunns HB

Ring 08-420 527 51 www.stekpannan.com
4.2

Restaurang Stekpannan har blivit det självklara valet vid affärsmiddagar, familjemiddagar och en romantisk middag för två...

15 omdömen om Fatbursbrunns HB

Mona H
Skrev om Fatbursbrunns HB

Blev rekomenderad av en kompis att besöka Stekpannan på söder. Min absoluta favoritrestaurang alla gånger. Supergod mat, mycket att välja på , schysta priser och trevlig personal. Kommer från Umeå men varje gång jag besöker Stockholm försöker jag boka bord där. Bordsbeställning är ett måste då det är full jämt, åtminstone på helgerna.// Mona

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Linnea
Skrev om Fatbursbrunns HB

God mat, god service och goda priser.

Inger H

Otroligt gott!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Pavas M
Skrev om Fatbursbrunns HB

Trevlig personal, god mat & prisvärt ställe!

Alexandra E
Skrev om Fatbursbrunns HB

Fick inte ta en dricka på uteserveringen med min dotter och våra båda hundar. "vi serverar mat här"

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7928 omdömen 4.3 av 7928 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Daniel H

Bra service och god mat

Magnus B
Skrev om Fatbursbrunns HB

Systersonen skulle fylla år; vi skulle äta och fira på nåt ställe på Söder. Syster som jobbar i kvarteren föreslog Stekpannan. När jag kom dit blev jag skeptisk; såg ut som stället låg i en av stadens sämre förorter, och att det här var den lokala syltan. Med förväntningarna krossade som is av en stavmixer släntrade jag in i lokalen. Sen kom maten, och allt var förlåtet. Gott, mycket, proffsigt och bara till belåtenhet. Nu har jag omvärderat hela Södrastationsområdet och slår ofta en lov i dessa urbana södermalmskvarter.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4730 omdömen 4.2 av 4730 omdömen

Besökte Paraden kl 18.00 den 9/5, vi fick bord på övervåningen. Atmosfären och maten är finemang! Det som saknas och skulle kunna ge

Christina G
Skrev om Fatbursbrunns HB

MMM..JÄTTEGOD MAT, vällagat och mycket god. Trevlig personal och bra service. Tack för en trevlig kväll!! Lovar att vi åtekommer.

johan s
Skrev om Fatbursbrunns HB

Mysig lite restaurang på söder. maten lever verkligen upp till sit ryckte och priset är helt ok!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4154 omdömen 4.0 av 4154 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Håkan B
Skrev om Fatbursbrunns HB

kanongod mat till bra priser i en trevlig miljö, här får man verkligen valuta för pengarna

Robert O
Skrev om Fatbursbrunns HB

En riktigt bra resturang. Trevlig personal. Riktigt god mat. Brukar äta deras plankstek och den är grym. Fast alla deras kötträtter är riktigt bra. Mycket folk så boka bord. Helt okej lunchställe också. Rekomenderas ++++

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Jan L
Skrev om Fatbursbrunns HB

Härlig och mysig restaurang. Trevlig personal och mycket god mat!

My K
Skrev om Fatbursbrunns HB

Restaurang med stor mysfaktor. Dock måste man vara uppmärksam på att boka bord vid löning, speciellt under helgerna.Supertrevlig personal. Klassisk kvarterskrogsmeny med det lilla extra. Man går garanterat inte därifrån hungrig. Rejäla portioner med bra priser. Min dotter brukar alltid ta vitlökssniglar till förrätt.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8083 omdömen 4.3 av 8083 omdömen

Ida Å
Skrev om Fatbursbrunns HB

God mat och trevlig personal i mysig miljö. Maten serverades utan dröjsmål och var helt efter beställning! Rekommenderas!

Annika T
Skrev om Fatbursbrunns HB

En helt ok kvarters krog på söder, tog en pasta som smakade väldigt bra. Var där en lördag runt sex tiden och det var helt fullt redan då, vi hade tur som fick ett bord för två utan att ha beställt bord. Min bords kavaljer är allergisk mot många saker och servitrisen var jätte gullig och förstående och tyckte inte alls det var jobbigt att prata med kockarna. Väldigt bra service önskar att det fanns fler servitriser som hon. En riktig reco tjej med andra ord =)