Fernlund Mäklare

Fernlund Mäklare

4 omdömen om Fernlund Mäklare

Lena Karin M
Skrev om Fernlund Mäklare

Genomprofessionellt och med genuint intresse och engagemang får Ragnhild Fernlund såväl säljare som köpare att känna trygghet i en stor och viktig affär. Säkert Lunds bästa mäklare. Rekommenderar å det varmaste denna mäklarbyrå. Stort tack Ragnhild

Bella J
Skrev om Fernlund Mäklare

Stort tack för fantastisk expertis, service och omtanke i samband med försäljning av min lägenhet i Lund. Ragnhild är den bästa mäklaren i Lund. Jag fick henne rekommenderad av en vän då jag beklagade mig över att jag tycker att de flesta mäklare är så "säljiga och störiga". Ragnhild är inte det! Hon är erfaren, seriös, kvick och har många bra idéer. Det är den enda mäklare jag inte stört mig på : -) och jag är väldigt kräsen. Ragnhild var den första mäklare av alla jag tog hem för värdering som började med att titta på...

Christina L
Skrev om Fernlund Mäklare

Tack för hjälpen med försäljning av lägenhet i Lund. Vi fick en personlig, snabb och professionell hjälp av Ragnhild Fernlund så vi är mycket nöjda med hela handhavandet av affären.

Magnus I
Skrev om Fernlund Mäklare

Utmärkt service med styling, fotografering, visningar och allt det juridiska. Blev en snabb och smidig affär. Också, inte minst viktigt, god efterhandskontakt. Vad som framför allt skiljer Fernlund från andra mäklarfirmor jag anlitat är personligheten, flexibiliteten och den oöverträffade lokalkännedomen. Ingen i Lundatrakten kan marknaden här så bra som Fernlund. Fram för de små mäklarna!