Privat

239 omdömen om Privat

Sedan starten hos Reco 2019
Per H
Skrev om Privat en del av Finfina

Ingen kontakt för utvärdering Ingen bekräftelse vid byte av tid Fortfarande inte ”rent” (bakom element, tavelramar, golv) Focus på vikta kläder inte rent Utvärdering av tid för städning saknas

PAULA H
Skrev om Privat en del av Finfina

Otroligt bra städning, snabb och bra service. Lite synd att man inte kan boka städning 1 gång /månaden utan bara varannan vecka. Men är jättenöjd annars!

Johan J
Skrev om Privat en del av Finfina

Hej, Beställt städning och fått utmärkt service och utförande av alla inblandade. Har använt Fin Finas tjänster tidigare och varit lika nöjd, så jag visste vad jag skulle få. Rekommenderas varmt till alla! Hälsningar Johan

Jenny H gillar detta
Isabelle L
Skrev om Privat en del av Finfina

Alltid i tid, mycket väl utförd städning, bra kommunikation och planering. Vi är supernöjda!

Jenny H gillar detta
Johnny A
Skrev om Privat en del av Finfina

Har hemstäd varannan vecka och det är en fröjd att komma hem när de har varit hos oss. Samma personal i stort sett hela tiden. Smidigt och flexibelt!

HEDVIG N
Skrev om Privat en del av Finfina

Härlig start på helgen när man kommer hem på fre och allt är städat. Så glad och nöjd

Robert B
Skrev om Privat en del av Finfina

Hemstäd. Mycket bra och professionellt bemötande om än lite språkförbistring.

Kicki L
Skrev om Privat en del av Finfina

Jag fick rekommendation av min son och hans familj som har anlitat Finfina i många år med hemstädning. Är jättenöjd...….personalen kommer i tid och gör ett strålande jobb.

Carolina B
Skrev om Privat en del av Finfina

Hemstädning 1 ggr/vecka. Mycket bra städning i sig, men jag tror inte att hela den debiterade tiden nyttjas ? Betalar för 4 tim, men städning pågår inte hela den tiden ?! Ska kontakta Finfina om detta.

Anna S
Skrev om Privat en del av Finfina

De gör ett bra arbete men framför allt är de mycket lyhörda till ev. förbättringar. De sätter på kunden i centrum, vilket gör att man känner sig väldigt respekterad. Får också uppfattningen att städarna behandlas väl, vilket är viktigt för mig.