Fixer Göteborg AB

Fixer Göteborg AB

Ring 031-757 00 40 www.fixer.nu
3.8

Välj Trygghet Välj Ekonomi - Välj Fixer Vi på Fixer har alltid som mål att ha kunden i fokus. Med Fixer som leverantör får du Trygghet och Ekonomi, dessa två värdeord är grundstenarna i Fixer. Våra tjänster är framför allt inom tak och installation av solpaneler. Vi är också stora på fasadtvätt. Med oss som partner får du allt från takbesiktning, åtgärder, installation och serviceavtal.

20 omdömen om Fixer Göteborg AB

Jennifer B
Skrev om Fixer Göteborg AB

Jag är inte särskilt nöjd med Fixer. Resultatet av tvätten av min altan blev sådär, fortfarande svart och smutsig på sina ställen. Upplever jobbet som slarvigt utfört och kommer att behöva tvätta delar av den själv. Ett stort hål lämnades i altanen, vilket jag inte upplystes om när Fixer lämnade. Blev istället en fin överraskning när jag gick ut på altanen. Kullerstenar vid trappan hade också rasat ned efter att de släpat ned sin utrustning från huset. Riktigt tråkigt beteende! Har varit i kontakt med Fixer som skulle återkomma… ännu inte gjort

Jakir Allt Inom Måleri AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet.

Mattias P
Skrev om Fixer Göteborg AB

Fixer utförde fasadtvätt åt oss och jag kan bara tala gott om dem. Snabb respons och kort tid till utförande. Leo, som utförde arbetet, var trevlig och hade även tredje part i åtanke vid utförandet. De var även billigare än andra firmor jag kontaktat.

TATIANA S
Skrev om Fixer Göteborg AB

Blev jätte nöjd med altantvätten, trevlig personal ☺️

Svar från Fixer Göteborg AB

Underbart, tack. Vi på Fixer älskar att göra våra kunder mer än nöjda, helst jättenöjd!

MARTIN O
Skrev om Fixer Göteborg AB

Tack för hjälpen .. snyggt jobbat med tvätt av vårat tak. Trevligt och professionellt bemötande , fick offerten på eftermiddagen och kom på utsatt tid ,förstår vad man vill ha gjort. Städat och rent efteråt. Kan varmt rekommendera Fixer Göteborg AB.

INGRID O
Skrev om Fixer Göteborg AB

Väldigt nöjda med deras arbete men tvätt av vårat tak. Rekommenderas.

Christian Mikael K
Skrev om Fixer Göteborg AB

Helt värdelösa, dyker inte upp på avtalade datum och tider. När dem väl dyker upp görs arbetet fullständig undermåligt. Beställde taktvätt där både hanteringen och utfallet var rena skämtet. Sämre företag är svårt att hitta.

Svar från Fixer Göteborg AB

Vi har tagit till oss av detta och idag har vi byggt en ny organisation. Tack för lämnat omdöme, det gör ont men det hjälper oss också att bli bättre.

CAROLINE W
Skrev om Fixer Göteborg AB

Uselt utfört arbete vid måleri av takplåt! Grundarbetet var helt fel gjort och trots kommentarer och ej godkänd besiktning så vägrade de erkänna sina fel. De vägrade även åtgärda felen. Så det slutade i en utdragen tvist och slutligen ej betalt arbete. Efter bara 1år har taket börjat flaga.

Brf Sockerbruket P
Skrev om Fixer Göteborg AB

Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under själva arbetet var kontakten med FIXER begränsad. Ingen slutrapportering av att arbetet var färdigt. Enbart faktura på utfört arbete.

Carina B
Skrev om Fixer Göteborg AB

Hemstäd. Bra och snabb service med bra resultat

Jonas A
Skrev om Fixer Göteborg AB

Mycket bra och tillmötesgående med kort inställningstid samt bra utfört arbete

Falkenbergs Tennisklubb G
Skrev om Fixer Göteborg AB

Dom får ett gott betyg!. Snabba svar och snabba på att komma och utför beställda uppdrag. Har ännu inte granskat det dom utförde, men utgår från att det är enligt överenskommelse.

Öckerö Bostad Ab J
Skrev om Fixer Göteborg AB

Tillmötesgående och villiga att lösa problem.

Frida E
Skrev om Fixer Göteborg AB

Bra noggrant utfört rent och snygg till bra pris.

Katarina E
Skrev om Fixer Göteborg AB

Mycket trevligt och hjälpsamt bemötenade. Vi har fått hjälp med flytt och veckostädning på kontoret.

Viktoria A
Skrev om Fixer Göteborg AB

Trevligt bemötande men lite varierande resultat på städningen av vårt hus varannan vecka. Resultatet varierar beroende på vem som kommer och städar.

Christer B
Skrev om Fixer Göteborg AB

Jag har köpt städning 3 tim/ månad i min bostad under flera år, även beställt fönstertvätt. Jag är nöjd med städningen. Jag är inte nöjd med kommunikationen innan städning då jag inte hinner röja undan så de kommer åt att städa. Jag hade behövt ett sms 2 dagar innan. Idag får jag en dag innan. Kanske även en plan 6 mån framåt..de här dagarna planerar vi komma. Det är inget problem att byta dag bara jag vet om det. Idag är det första tisdagen i månaden..tror jag..

Oscar B
Skrev om Fixer Göteborg AB

Arbetsvillig personal, använder dem främst till inhyrning och de löser alltid uppgiften! Man kan inte få mer än högsta betyg...

Leif-gunnar S
Skrev om Fixer Göteborg AB

Fixar utförde beställt arbete helt i enlighet med överenskommelse Leif Gunnar

Ulrika F
Skrev om Fixer Göteborg AB

Fixer har hjälpt mig att städa och hålla koll på mitt hus. I alla situationer har de varit service-minded, noggranna och pålitliga! Jag kan verkligen rekommendera Fixer!

Annette J
Skrev om Fixer Göteborg AB

Jag har hjälp med städning,bra för det mesta.