Flexibla Städare

Flexibla Städare

Ring 073-674 85 15 www.flexiblastadare.se

Välkommen till Flexibla Städare! Är du trött på att jämt och ständigt behöva tänka på städning i vardagen. Låt oss ta hand om din städning oavsett om det gäller i hemmet eller på kontoret. Fördelen med att anlita städhjälp är att du får tid över till viktigare saker än att städa och du får dessutom professionell hjälp. Vi...

12 omdömen om Flexibla Städare

LINDA H
Skrev om Flexibla Städare

Både jag och den som flyttade in i lägenheten efter flyttstädningen var supernöjda!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1257 omdömen 4.7 av 1257 omdömen

JAN S
Skrev om Flexibla Städare

Superbra flyttstädning. Helt nöjd!

Inger Christina Z
Skrev om Flexibla Städare

Vi fick en storstädning gjord av Flexibla städare, och den vart jättebra gjord. Nu ska vi fortsätta med veckostädning varannan vecka.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen

Hanna Wanja Christina M
Skrev om Flexibla Städare

Jätte trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Anlitade Flexibla Städare för flyttstäd och lägenheten var i toppskick när dom var klara. Så fort nya boendet är klart ska Flexibla få komma dit och städa regelbundet. Rekommenderar starkt!

Klas F
Skrev om Flexibla Städare

Just Flexibla och tillmötesgående! So far -so good. Vi håller på att etablera rutinerna oss emellan och det kommer bli toppen. Att rekommendera!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1142 omdömen 4.7 av 1142 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
ELISABETH M
Skrev om Flexibla Städare

Mycket nöjd med storstädningen och kan varmt rekommendera städfirman

Annika G
Skrev om Flexibla Städare

Vi är supernöjda! Trevlig bemötande och bra kommunikation med snabb återkoppling.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 155 omdömen 4.5 av 155 omdömen

Hade svårt att utsätta någon för städningen av vårt stökiga, katthåriga hem, men jag borde inte ha oroat mig. BA Prima Care tog hand om allt

Lena A
Skrev om Flexibla Städare

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Företaget motsvarade mina förväntningar med råge. De var trevliga och utförde arbetet på ett otroligt bra sätt. Jag köpte stor städning vilket blev utfört till mycket stor belåtenhet.

Anna R
Skrev om Flexibla Städare

Jättenöjd med Flexibla städare. Bra kontakt innan och felfritt genomförande. Kan starkt rekommendera.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2262 omdömen 4.7 av 2262 omdömen

Gunnel H
Skrev om Flexibla Städare

Flexibla Städare anlitades för att göra en fullständig städning inkl fönsterputs. De var mycket trevliga och ordentliga. Lägenheten kändes fräsch och ren i ett par veckor minst. Jag kommer att anlita dem igen.

Anna-lena A
Skrev om Flexibla Städare

- Hemstädning - Jättetrevligt bemötande - Jag hade förväntningarna att det skulle kännas ordentligt rent och fräscht hemma när de städat. Att det skulle märkas att de gjort ett grundligt jobb, inte halvdant. Det levde de upp till! Plus att de toppat med några extra detaljer som jag uppskattar, tex att toapappret var vikt som på hotell, det ger en lyxig känsla. - Mycket nöjd!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Ian R
Skrev om Flexibla Städare

Super proffsiga. Väl utfört arbete med personlig service.