feedback company

Ring företaget
Flinks Järn AB

Lindhagensgatan 133 112 51 STOCKHOLM

www.flinks.se

Flinks Järn AB finns på Lindhagensgatan 133 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Järnhandelsvaror och Järnhandelsvaror

Mer funktioner

Vad tycker du om Flinks Järn AB

Läs vad Recos användare tycker om Flinks Järn AB

• Status: 5
    skrev om Flinks Järn AB:
    Tisdag 1:a sept 2009. Flinks är ena riktiga klantskallar. Jag hörde mig för hos Metabo Sverige om vilka återförsäljare de har i Stockholm med omnejd. Flinks kom upp i listan och de ligger i Sätra bland annat, i närheten där jag bor. Jag frågade Flinks om de möjligen hade denna bänkslip om om de kunde ordna en sådan för Metabos Kampanjpris eller ett bättre pris. De svarade att jag kunde få den för Kampanjpriset. Jag skrev då: --OK, ordna en sådan till Sätra för kampanjpriset! OK!

Jag får sedan ett SMS om att den finns i Hornsberg!? E-mail: jag beställde den till Sätra, vänligen ordna det! OK.

Efter några dagar: Nytt SMS att den finns Sätra. Åkte dit och skulle betala i kassan. Då hade de ett annat högre pris i datorn än det vi kommit över ens om. Pinsamt för alla. Tillbaka till kontorsdelen. Förklara ärendet.

De hade inte alls förberett med priset vi kom överens om. Dessutom skulle de ha 45 kr extra för förmånen att få sälja den just till mig?? Jag sa, fixa till priset enligt avtal, eller så åker jag härifrån (och köper någon annan stans). Efter mycker sura miner från deras sida och samtal så blev det till sist så att jag fick bänkslipen för Metabos kampanjpris.

Att det ska vara så jävla svårt för dessa fetknoppar som jobbar där - kanske just därför de jobbar där!

mvh Peter

DentOn Tandvård

GYLLENE HÄSTENS TORG 9, SOLNA

Läs mer om DentOn Tandvård

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Flinks Järn AB